وب سایت شرکت حقوقی شما برای موفقیت در نتایج جستجو، باید ساختار مناسبی داشته باشد. این عوامل می توانند به بهبود عملکرد جستجو برای وب سایت شرکت حقوقی شما کمک کنند.
رسیدن به بالای نتایج جستجوی شرکت حقوقی می تواند ترسناک باشد. تمرکز بر ساختار سایت یک گام اساسی برای ایجاد یک حضور جستجوی رتبه برتر است. تقریباً همه جنبههای بهینهسازی جستجو، از محتوا گرفته تا تجربه کاربر، به معماری و ساختار سایتی بستگی دارد که بازدیدکنندگان سایت را آسان میکند تا آنچه را که به دنبال آن هستند بیابند و به اندازه کافی انعطافپذیر است تا در صورت نیاز، موضوعات بیشتری را در خود جای دهد. انجام این امر مستلزم بررسی عمیق ناوبری سایت است تا بخش های مهم سایت با یک کلیک تا دو کلیک از صفحه اصلی فاصله داشته باشند.
معماری وب سایت بخشی از چیزی است که به عنوان ساختار پیوند داخلی شناخته می شود. می تواند شامل نحوه سازماندهی اطلاعات، یعنی محتوا باشد.
این مقاله سه عنصر اساسی معماری سایت را معرفی می کند که می تواند به موفقیت شرکت حقوقی شما کمک کند.
اجازه دهید ابتدا چند لحظه به بحث در مورد معماری وب سایت و اینکه چرا بخش تجربه کاربر (UX) برای رتبه بندی اهمیت دارد، بپردازیم.
محتوای سئو و ساختار وب سایت شرکت حقوقی شما باید برای افراد در موتورهای جستجو ساخته شود. با این حال، اتفاقاً آنچه برای کاربران خوب است برای گوگل نیز خوب است. بنابراین، همه مهم ترین جنبه های معماری سایت ماهرانه به تجربه کاربری بهتر کمک می کند و سایت را برای گوگل آسان می کند.
استفاده از یک وب سایت خوب سازماندهی شده برای کاربران آسان خواهد بود. از صفحه اصلی، آنها قادر خواهند بود به مجموعه ای از منابع دیگر دسترسی داشته باشند که تنها با چند کلیک فاصله دارند. نباید صفحات مهم از صفحه اصلی خیلی دور باشند، یا اصلاً چیزی در صفحه اصلی نباشد که به آنها لینک شود. خزنده وب گوگل برای یافتن آن صفحات مشکل خواهد داشت و صفحات احتمالاً رتبه خوبی ندارند(و احتمالاً هیچ کس هرگز آنها را نخواهد دید).
یکی دیگر از مزایای معماری وب سایت به خوبی سازماندهی شده این است که پیوند داخلی، رتبه صفحه را در سراسر وب سایت پخش می کند. اگر صفحات خدمات محلی شما همه در یک سطح به صفحه خدمات اصلی شما برای ورشکستگی، تجارت یا هر نوع قانونی که اعمال میکنید پیوند میدهند، به گوگل میگویید که آن صفحه خدمات اولیه مهم، بهینهشده و ارزش رتبهبندی بالایی دارد. بنابراین، اکنون می دانید که چرا باید برای سازماندهی یک معماری وب سایت ساده و مرتب وقت بگذارید.
چگونه وب سایت های شرکت های حقوقی باید ساختار خود را برای حداکثر نتایج ارگانیک داشته باشند:
ناوبری اصلی وب سایت شما باید مختصر و واضح در طرح بندی آن باشد زیرا مشتریان بالقوه از آن استفاده می کنند تا در اطراف سایت شما حرکت کنند تا خدمات شما را ببینند. شما باید ناوبری را به روشی منطقی و از بالا به پایین سازماندهی کنید. برگه «خدمات» یا «مناطق تمرینی» باید به منوی باز شود که ستونهای سازمانیافته تخصصهای قانونی شما را نشان میدهد. هر نوع برگه «درباره ما» یا «شرکت ما» میتواند به چند بخش تقسیم شود که ممکن است تاریخچه شرکت یا مأموریت سازمان شما را بیان کند. شرکت های حقوقی به عنوان سازمان های مبتنی بر خدمات شناخته می شوند.
به جای صدها صفحه محصول با توضیحات کم، وب سایت شما باید به طور ایده آل دارای ویژگی های زیر باشد:
اینها عناصر ضروری یک وب سایت شرکت حقوقی با کیفیت هستند، اما چگونه آنها را در خود سایت ساختار می دهید و بین آنها پیوند می دهید؟
من اهمیت درست کردن پیمایش اصلی و پیوندهای داخلی شما را بررسی کرده ام. بعد مروری بر اهمیت ایجاد یک ساختار URL ساده اما آموزنده برای صفحات وب سایت شما است. درست کردن این امر بسیار مهم است زیرا هدف شما این است که از طریق ساختار URL صفحات خود به کاربران انسانی و موتورهای جستجو بگویید که صفحات شما در مورد چیست.
درست کردن این امر بسیار مهم است زیرا هدف شما این است که از طریق ساختار URL صفحات خود به کاربران انسانی و موتورهای جستجو بگویید که صفحات شما در مورد چیست. توصیه کلی در ایجاد URL این است که کلمات اضافی را حذف کنید و کلمات کلیدی را در آن بگنجانید تا با کمترین تعداد کلمات تا حد امکان توصیفی باشد. URL های شما باید آنچه را که در آن صفحه یافت می شود نشان دهد.
برای یک پست وبلاگ، URL را نسخه سادهتری از عنوان واقعی قرار دهید.
در حالی که در حال انجام آن هستید، حتماً تگ های متعارف را به URL های خود در قسمت پشتی اضافه کنید. به این ترتیب، اگر شانسی وجود داشته باشد که یک صفحه با استفاده از چند عبارت انتخاب شود، گوگل می داند افراد را به کجا هدایت کند.
صفحه اصلی باید کارهای زیادی را انجام دهد، مانند ایجاد اعتماد، برقراری ارتباط با کسب و کار را آسان می کند، به علاوه به عنوان یک ورودی موثر برای بقیه وب سایت عمل می کند. چگونه این امر محقق می شود؟ تمرکز بر چیزی که بیشترین کمک را به کاربران می کند، بهترین رویکرد برای ایجاد بهترین صفحه اصلی است.
چهار هدف ارتباطی وجود دارد:
گفته می شود که مشاغل توسط عمودی سازماندهی می شوند. یک بازار عمودی به سادگی به نوع کسب و کاری است که در آن خدمت می کند. بنابراین اولین هدف صفحه اصلی این است که بگوید شرکت حقوقی به چه بازار عمودی خدمات می دهد.
در حرفه حقوقی، عمودی های معمولی می توانند عبارتند از:
یک شرکت حقوقی که بر حقوق خانواده متمرکز است می تواند از آن به عنوان توضیحات برای موضوع کل سایت استفاده کند. از آنجایی که اکثر شرکت های حقوقی به یک منطقه جغرافیایی خدمات می دهند، از این اطلاعات به عنوان بخشی از توضیحات کلی، موضوع کلی وب سایت نیز استفاده می شود.
بنابراین اگر وب سایت یک وکیل حقوق خانواده مستقر در آذرشهر، تبریز است، صفحه اصلی آن سایت باید این اطلاعات را از برچسب عنوان آن صفحه وب منتقل کند که آن موضوع کلی چیست.
وظیفه صفحه اصلی رتبه بندی برای آن عبارت عمومی است. این وظیفه صفحات داخلی است که برای حوزه های خاص تری مانند حضانت فرزند، طلاق، توافقات قبل از ازدواج و غیره رتبه بندی کنند.
هدف دوم توصیف حوزه های مختلفی است که کسب و کار به آنها خدمت می کند. به عنوان مثال: فرض کنید وب سایت در مورد آسیب شخصی در شهر A است. اما اکنون، باید به طور بسیار مختصر و حتی پیوند به تخصصهای مربوط به آسیبهای شخصی را توصیف کند.
نمونه هایی از تخصص ها در آسیب های شخصی:
سوم، بسیار مهم است که به بسیاری از بخشهای داخلی سایت مرتبط با تخصصهای عمودی قانونی که شرکت حقوقی به آن خدمات میدهد، پیوند دهید. این کار را می توان از بالای منوی پیمایش صفحه انجام داد. و همچنین می توان آن را از جایی در بدنه صفحه اصلی انجام داد.
در مرحله بعد، به یاد داشته باشید که شما یک شرکت مبتنی بر خدمات هستید که برای جلب توجه در منطقه جغرافیایی خود باید به نظرات مشتریان اعتماد کنید. شما باید یک بلوک از صفحه اصلی خود را به نمایش نظرات پنج ستاره مشتریان با تارهای مختصر در تمجید از خدمات قانونی که ارائه کرده اید اختصاص دهید. این بررسی ها به ایجاد اعتماد در بین بازدیدکنندگان جدید سایت شما کمک می کند.
مرتبط با پیمایش اصلی، پیوند داخلی است که در محتوای صفحه اصلی خود انجام می دهید. قبلاً میدانید که صفحات اصلی نباید با محتوای نوشتاری بارگذاری شوند، اما بلوکهای کوچک میتوانند به طور خلاصه مناطق خدماتی شما را توصیف کرده و با استفاده از کلمات کلیدی به آنها پیوند دهند. این ساختار پیوند داخلی حیاتی است. همه می دانند که صفحات اصلی مهم هستند. گوگل هم همینطور.
صفحاتی که از آنجا به آنها پیوند می دهید به راحتی قابل خزیدن خواهند بود. دسترسی به آنها برای کاربران واقعی انسان نیز آسان خواهد بود.
پیوند داخلی برای سئو بسیار مهم است. این یکی از بزرگترین کارهایی است که می توانید در یک وب سایت انجام دهید تا گوگل را راهنمایی کنید و بازدیدکنندگان را به صفحاتی که فکر می کنید مهم هستند هدایت کنید.
مولر همچنین گفت که لینک سازی داخلی فرصتی است برای اینکه به گوگل بگوییم کدام صفحات مهم هستند و بدین ترتیب نشان می دهد که سایت باید در چه رتبه ای قرار گیرد.
“شما می توانید تصمیم بگیرید که در جایی که بیشترین درآمد را کسب می کنید چیزها را مهم کنید یا در جایی که قوی ترین رقیب یا شاید ضعیف ترین رقیب هستید می توانید چیزهایی را مهم کنید.”
رنگ ها در یک وب سایت مهم هستند. استفاده از رنگ ها می تواند بر انتخاب بازدیدکنندگان سایت تاثیر بگذارد.
وب سایت های شرکت های حقوقی که به دنبال انتقال هاله های حرفه ای هستند باید از رنگ های تند و پر جنب و جوش به نفع طرح های سبک تر اجتناب کنند.
ساختار وب سایت به طور کلی پیوند داخلی در نظر گرفته می شود، اما بهتر است سازماندهی اطلاعات را نیز در معماری و ساختار سایت قرار دهید.
در بالای صفحه راهی برای گفتن در بلوک اصلی محتوای قابل مشاهده وجود دارد. وب سایت شرکت حقوقی شما نباید در ارائه محتوا مبهم باشد.
کاربران برای کمک به مشکلات قانونی خود به سایت شما مراجعه می کنند و این افراد احتمالاً نگران هستند و امیدوارند که بتوانند به شما اعتماد کنند. کاری کنید از اعتمادشان خوشحال شوند. این کار را با ارائه مهمترین محتوای خود در اولین بلوک محتوایی که برای بازدیدکنندگان سایت قابل مشاهده است انجام دهید.
کاربران را مجبور نکنید تا اطلاعات مورد نیاز خود را پیدا کنند، بلکه اطلاعات را در دسترس قرار دهید. بسته به اینکه صفحه اصلی شما چگونه سازماندهی شده است، چند پیوند به آن صفحات خدمات، یک فرم تماس یا برخی از بررسی ها ارائه دهید تا فوراً اعتماد ایجاد کنید.
ویدیوها، فرمها و نظرسنجیها باعث میشود افراد زمان بیشتری در صفحه اصلی شما بمانند، بنابراین این عناصر را رد نکنید. هر چیزی که فکر می کنید برای شرکت شما مهم است، آن را به یکی از اولین چیزهایی تبدیل کنید که کاربران پس از ورود به صفحه اصلی شما می بینند. اطلاعات ضروری ارائه شده در بالا برای ساختار وب سایت خوب ضروری است.
یک شرکت حقوقی که کار با کیفیتی برای مشتریان انجام می دهد باید بتواند به بازدید کننده های سایت دسترسی پیدا کند و آنها را به مشتری تبدیل کند. بهترین راه برای انجام این کار، سازماندهی اطلاعات در وب سایت به گونه ای است که بازدیدکنندگان سایت را آسان کند تا به سرعت صفحه اصلی را اسکن کنند و موضوع دقیق را پیدا کنند.
این امر باعث می شود موتورهای جستجو تشخیص دهند که کل سایت در مورد چیست و در نتیجه، ممکن است شروع به رتبه بندی صفحات داخلی برای جستجوهای دقیق تر کند. شناسایی بهترین تجربه کاربری برای پیمایش سایت همیشه دستیابی به حداکثر عملکرد جستجو را برای سایت آسان تر می کند.
پیشنهادهای ما: