شرکت های حقوقی برای موفقیت آنلاین به تولید محتوا نیاز دارند. وب سایت های مربوط به شرکت های حقوقی هر چند وقت یکبار باید محتوای جدید تولید کنند؟ به اهداف شرکت شان بستگی دارد. برای جذب مشتری تولید محتوای آموزنده موثر است. برای بهبود شهرت آنلاین و اهداف برندینگ تولید محتوا باید عمیق و منظم می تواند کمک خوبی برای شرکت های حقوقی باشد.
رعایت این شش نکته می تواند دیدگاه درستی برای تولید محتوا متناسب با اهداف شرکت های حقوقی باشد:
بازاریابی محتوا و به تبع آن تولید محتوابرای شرکت های حقوقی اهمیت بیشتری پیدا کرده است. وکلا روزانه موقعیت های پیچیده حقوقی را مدیریت می کنند، اما بسیاری از موکلان آنها این کار را نمی کنند. صرف نظر از شرایط فرد، نیاز به وکیل باعث استرس می شود. جستجوی خدمات وکالت بسته به جزئیات موقعیت می تواند یک تجربه بسیار حساسی باشد. در نتیجه، مردم احتمالاً اولین وکیلی را که می بینند انتخاب نمی کنند. آنها تحقیق می کنند و مناسب ترین وکیل را انتخاب می کنند.
قبل از تصمیم گیری، مشتریان باید احساس کنند که این وکیل کسی است که می توانند در زمان سختی به او اعتماد کنند و به او تکیه کنند. ایجاد اعتماد و اقتدار شاید مهم ترین هدف بازاریابی و تولید محتوا برای شرکت های حقوقی باشد. شرکت های حقوقی فرصت عالی برای نشان دادن مهارت و تشویق مشتریان بالقوه به استفاده از خدمات شرکت از طریق محتوای خوب دارند. تولید محتوا یکی از راه های اصلی برای ارائه این اطلاعات به صورت آنلاین هستند.
بنابراین، محتوا باید تازه، معتبر و مرتبط با مخاطبان هدف شرکت باشد. انتخاب مناسب موضوعات، جزئیات دقیق و نوشتار طبیعی و جذاب می تواند تفاوت را ایجاد کند. استراتژی تولید محتوا و اجرای درست آن می تواند به وب سایت شرکت های حقوقی کمک کند تا در صفحات نتایج موتورهای جستجو رتبه بالایی به دست بیاورند و به طور طبیعی شروع به جذب مشتری کنند.
تولید محتوا متناسب با اهداف سئو باید یک عبارت کلیدی هدف داشته باشد. به این صورت است که مشتریان هنگام جستجوی آنلاین محتوا را به صورت ارگانیک پیدا می کنند. اما روزهایی که برای رتبه بندی یک محتوا در گوگل به کلمات کلیدی نیاز بود، گذشته است. حالا کلمات کلیدی به گوگل می گویند که محتوا درباره چه چیزی است، اما محتوا حول کلمات کلیدی تولید نمی شود.
تولید محتوا در شرکت های حقوقی باید بر موضوعات واقعی مرتبط با مسایل حقوقی تمرکز کند.
شرکت های حقوقی می توانند چندین رویکرد برای تولید محتوا پیش گیرند. ابزارهایی مانند Answer the Public و ویژگی تحقیق موضوعی Semrush می توانند به تولید ایده های محتوا بر اساس عبارات کلیدی کمک کنند. یا می توانید موضوعی را که در مورد آن می نویسید جستجو کنید و نتایج گوگل را بررسی کنید تا ببینید چه محتوایی قبلاً رتبه بندی شده است و محتوا چگونه ارائه می شود. همچنین می توانید بررسی کنید که رقبای شما برای الهام گرفتن در مورد چه چیزی می نویسند. این روش ها می توانند شما را به سمت محتوایی راهنمایی کنند که مستقیماً به سؤالات مشتریان پاسخ می دهد. اما پس از آن، بهبود محتوای وبلاگ شرکت حقوقی به عهده شماست. در واقع لازم است ابتدا روی نیاز کاربر تمرکز کنید و بعد مثل حرفه ای ها برای شرکت حقوقی خود محتوا تولید کنید.
تولید محتوا بدون هدایت آن به سمت مخاطب مورد نظر هدر دادن سرمایه است. مبتدیان سئو ممکن است فکر کنند مخاطبان هدف همه افرادی هستند که در اینترنت هستند، اما فقط گروه منتخبی از کاربران آنلاین به دنبال خدمات وکالت هستند.
برای تمرکز بر ایجاد یک بازار هدف مناسب باید شخصیت های مختلف مشتری را تعیین کنیم. شخصیت مشتری نشان دهنده انواع افرادی است که بهترین مشتریان برای شرکت حقوقی شما هستند. بسته به نوع قانون، شخصیت های مشتری بین شرکت های حقوقی به طور قابل توجهی متفاوت است. به همین دلیل است که باید به شخصیت های مشتری به طور خاص برای شرکت حقوقی خود نگاه کنید. شما باید از قبل شخصیت های مشتری هدف شرکت خود را به خوبی بشناسید. شما می دانید مشتریان شما چه کسانی هستند و چه نیازهایی دارند. با درک اینکه برای چه کسی می نویسید، شانس بیشتری برای ایجاد چیزی مرتبط و ارزشمند برای مشتریان احتمالی خواهید داشت.
اگر از گوگل آنالیتیکس نیز استفاده میکردید، مفید خواهد بود. اگر از رسانههای اجتماعی استفاده میکنید، میتوانید اطلاعاتی را که آن پلتفرم در اختیارتان قرار می دهد نیز بررسی کنید.
این منابع می تواند به شما کمک کند تا جمعیت شناسی ترافیک وب و دنبال کنندگان خود را تعیین کنید، که همچنین می تواند شما را به شخصیت های مشتری هدف خود نزدیک تر کند. اطلاعات جمعیتی که پیدا می کنید ممکن است شامل موارد زیر باشد:
تولید محتوا در سئو اغلب به کلمات اشاره دارد، اما محتوا همیشه متن و کلمه نیست. انواع دیگری از محتوا وجود دارند که نقش خوبی هم در سئو یا برند سازی ایفا می کنند:
محتوایی که اکثر مردم قبلاً با آن مینویسند، پستهای وبلاگ است. محتوای وبلاگ می تواند ترافیک وب سایت را جذب کند. این یک راه ساده برای جلب اعتماد مشتریان بالقوه از طریق برقراری ارتباط ساده با آنها در مورد موضوعی است که به آن اهمیت می دهد. کلمات کلیدی را با دقت انتخاب کنید و از پیوندهای داخلی برای اشاره به صفحات سطح بالای وب سایت، که صفحات اصلی خدمات حقوقی شرکت شما هستند، استفاده کنید. پستهای وبلاگ به شرکت اجازه میدهد تا با افزودن جزئیات، ارائه مثالها یا انعکاس تحولات اخیر در پروندههای حقوقی، آن موضوعات حقوقی را گسترش دهد.
شرکت های حقوقی همچنین می توانند از ایجاد صفحات موقعیت مکانی که شهرها یا مناطق جغرافیایی دیگر را هدف قرار می دهند، بهره مند شوند. صفحات مکان شرکت مجبور نیست هر شهرداری محلی را روی نقشه هدف قرار دهد. البته، مکان های کلیدی ضروری هستند، اما به یاد داشته باشید که افراد ممکن است فقط مسافت نسبتا کوتاهی را برای دسترسی به خدمات یک وکیل با کیفیت بالا طی کنند. برای تعیین یک مانع جغرافیایی، باید سعی کنید شخصیت های مشتری خود را در شهری در فاصله 10 تا 20 مایلی از دفاتر خود هدف قرار دهید.
کلمات نوشتاری یک ابزار مفید سئو هستند، اما صدا و تصویر را فراموش نکنید. آنها روند جدیدی نیستند، اما محبوبیت پادکست ها همچنان در حال افزایش است. شرکت های حقوقی می توانند برای ماندن در صدر روندهای تولید محتوا ایده یک پادکست را اجرا کنند. ایجاد پادکست بر اساس محتوای مکتوب موجود و دانش تخصصی شرکت می تواند به محتوای قانونی شما تنوع دهد. تولید پادکست نسبتاً آسان است زیرا لازم نیست نگران کامل کردن هیچ عنصر بصری باشید. میتوانید یک فریلنسر استخدام کنید تا آنها را ویرایش کند تا صدا و انتقالها هماهنگ باشند.
می توانید برخی از وکلای شرکت خود را به روی آنتن بفرستید و در مورد یک موضوع حقوقی بحث کنید. و اپیزودهایی ایجاد کنید که موضوعاتی را که افراد ممکن است بخواهند بیشتر بدانند برجسته می کند. به عنوان مثال، از آنها بخواهید انواع ورشکستگی یا آسیب های شخصی را برای آموزش مردم توضیح دهند. با گذشت زمان، مردم موسسه حقوقی شما را به عنوان یک مرجع در حوزه خاص خود می بینند که می تواند منجر به افزایش اطلاعات شود. به طور مشابه، ویدئوها میتوانند اطلاعاتی مشابه یک قطعه نوشتاری یا صوتی را پوشش دهند، اما تجربه بصری جذابی را برای عموم فراهم کنند. همچنین به مشتریان بالقوه کمک می کند تا با قرار دادن نام محتوای شما با شرکت شما رابطه برقرار کنند.
مردم تمایل دارند جلوه های بصری را روی متن حفظ کنند، بنابراین شاید یک وکیل بتواند مفهومی را با استفاده از نمودار یا نموداری که شما در ویدیو ادغام می کنید توضیح دهد. این می تواند به افراد کمک کند تا یک ایده را کاملتر درک کنند.
هنگام تولید محتوا برای شرکت های حقوقی، باید بدانید که چه چیزی برای کیفیت بالا نیاز است. بنابراین جدا از موارد سنگین سئو، پستهای وبلاگ، خدمات و صفحات مکان باید اصول اولیه نوشتن موثر را در بر داشته باشند.
چه کسی به وکلایی که اشتباهات گرامری را در وب سایت خود منتشر می کنند اعتماد می کند؟ علاوه بر این، شاید شرکت شما در مورد موضوعات مختلف حقوقی حرف های زیادی برای گفتن داشته باشد، اما مشتریان بالقوه نمی توانند اطلاعات زیادی را به یکباره هضم کنند. باید مطمئن شوید محتوای شما برای مخاطب هدف قابل خواندن است. به عنوان مثال، اگر می خواهید در مورد یک موضوع پیچیده بحث کنید، سعی کنید یک سری وبلاگ برای آن ایجاد کنید. به این ترتیب، میتوانید اطمینان حاصل کنید که مشتریانتان موضوع را یک تکه به طور کامل درک میکنند.
مطمئن شوید که هر محتوایی که تولید میکنید تا آخرین جزئیات دقیق است، زیرا عموم مردم میتوانند آن را بهعنوان توصیههای حقوقی تعبیر کنند و آن را به طور کامل دنبال کنند. گوگل به هر محتوایی که ممکن است بر معیشت کاربر جستجو تأثیر بگذارد توجه ویژه ای می کند. تمام محتوا باید با فراخوانی به عمل خاتمه یابد که به خوانندگان می گوید در مرحله بعد چه کاری انجام دهند. اینها می توانند به محتوا کمک کنند افراد بیشتری را به سرنخ های قانونی تبدیل کند.
به یاد داشته باشید که تمام محتوای قانونی که برای شرکت خود ایجاد می کنید باید شخصی را داشته باشد که بتوانید برای ویرایش کار به او اعتماد کنید. و باید بیش از یک بار ویرایش شود، با چند مجموعه چشم که به آن نگاه کنند، بنابراین هیچ اشتباه ساده ای را از دست ندهید. ویراستار باید با تمام اصول اولیه یک قطعه خوش نوشته و عناصری که محتوا را سئوی پسند می کند آشنا باشد.
اگر همه چیز را درست انجام دهید، مشتریان بالقوه ای خواهید داشت که وقتی دنبال اطلاعات قانونی هستند، محتوای شما را به صورت ارگانیک پیدا می کنند. البته، این همان چیزی است که هنگام انتشار هر محتوایی به آن امیدوار هستید، اما گاهی اوقات برای پست کردن چیزی و پایان آن کافی نیست. محتوا اغلب برای تاثیرگذار بودن نیاز به یک تلنگر دارد. بنابراین، پس از ایجاد یک قطعه محتوا، مرحله بعدی تبلیغ آن است.
برای مثال، میتوانید با تبلیغ پستهای وبلاگ در رسانه های اجتماعی ترافیک وبسایت خود را افزایش دهید.
اشتراک محتوای جدید در رسانههای اجتماعی راهی آسان برای قرار دادن آن در مقابل مخاطبان و اطمینان از اینکه دائماً چیزی برای ارسال خواهید داشت، است. اما رسانه های اجتماعی تنها مکانی نیستند که می خواهید محتوای خود را به اشتراک بگذارید. یکی از مناسب ترین مکان ها برای تبلیغ محتوا از طریق ایمیل است. اگر لیست ایمیل شما محتوای جدید را ارسال می کند، می تواند به مردم یادآوری کند که شرکت شما یک انتخاب عالی برای کمک حقوقی است.
شرکت های حقوقی پس از تولید محتوا باید میزان مفید بودن محتوا را اندازه گیری کنند. به طور کلی، هدف از تولید محتوا، جذب مشتریان جدید است. چند راه وجود دارد که می توانید محتوای خود را اندازه گیری کنید. ابزارهایی مانند گوگل آنالیتیکس در دسترس هستند تا به شما کمک کنند اطلاعات دقیقی در مورد تأثیر محتوای سئو بر فروش دریافت کنید. همچنین میتوانید با وکلای شرکت خود صحبت کنید تا کیفیت سرنخهای ورودی آنها را از زمان انتشار محتوا بررسی کنید.
بررسی تبدیل ها اطلاعات حیاتی را ارائه می دهد که می توانید برای استراتژی محتوای آینده خود از آنها استفاده کنید. با این حال، صبر برای نوشتن محتوای سئو ضروری است، بنابراین ممکن است بلافاصله نتایج را نبینید. همه مایلند در اولین تلاش نتایج عالی داشته باشند. اما ممکن است زمان لازم باشد تا شرکت حقوقی شما هنگام شروع استراتژی محتوایی خود، جایگاه خود را پیدا کند. بنابراین، انجام چند تلاش ممکن است استرس زا باشد، اما زمانی که آن را به درستی انجام دهید نتیجه خواهد داد.
شرکت های حقوقی باید به خاطر داشته باشند که محتوا پادشاه است. هرگز قدرت پست های وبلاگ خوش نوشته یا ویدئوها و پادکست های منحصر به فرد را دست کم نگیرید. با تمرکز بر تولید این نوع محتواها، میتوانید به مخاطبان گستردهتری دسترسی پیدا کنید و در عین حال، شخصیت مشتری هدف را تقویت کنید. بنابراین، اگر می خواهید حضور وب خود را افزایش دهید و رتبه بندی SERP خود را بهبود دهید، این نکات بازاریابی محتوا می تواند به شما کمک کند.