طراحی سایت برای شرکت های کابینت سازی با توجه به اهدافی که دارند می تواند یک ضرورت باشد. وب سایت های بصری برای کابینت ها ایجاد می کنیم که برند شما را جذاب می کنند.
چه در حال طراحی مجموعه کابینت بعدی خود یا وب سایت جدید خود باشید تجربه کاربران را در نظر می گیرید. در طراحی وب، تجربه کاربری یک اولویت است. زیرا بر نحوه حرکت و تعامل کاربران با وب سایت شما تاثیر می گذارد. علاوه بر این تجربه مشتری برای مصرف کنندگان بیشتر از قیمت ها و محصولات اهمیت دارد.
در حالیکه رویکردهای تجربه کاربری متفاوت است هدف کلی این است که نیازهای کاربر را پیش بینی کنیم حتی قبل از اینکه خودشان متوجه نیازشان شوند. مانند کلیک کردن بر روی یک نسخه بزرگتر از یک تصویر انتقال به صفحه دیگر یا ثبت درخواست نقل قول.
یک طراحی خوب به سوال کاربران قبل از اینکه بپرسند پاسخ می دهد.
مانند مکان، نمای بیرونی و داخلی یک فروشگاه وب سایت شما نشان دهنده برند کسب و کار شما هم چنین محصولات آن است. مثلا آیا در طراحی های خود به ظرافت اهمیت می دهید؟ یا برای شیک و مدرن بودن اهمیت قایل هستید؟ مخاطبان شما چه کسانی هستند؟
بعضی از برندها به مدرن بودن اهمیت می دهند و بعضی دیگر سبک های کلاسیک را ترجیح می دهند. آن ها این کار را به روش های متفاوتی انجام می دهند مانند: عکس ها-رنگ ها-متن-محتوا
هر سبکی می تواند حرفه ای بودن خود را نشان دهد و این همان چیزی است که باید در وب سایت تان نشان دهید. حرفه ای بودن!
آیا مردم می توانند به وب سایت شما اعتماد کنند؟ آیا می توانند اطلاعات خود را در اختیارتان قرار دهند؟
طراحی وب سایت علاوه بر ایجاد اعتماد و اطمینان در مشتری به شرکت کابینت سازی شما اجازه می دهد تا خود را از رقبا متمایز کند. اگر رقبای شما وب سایت ندارند یا وب سایت هایی دارند که مدت هاست به روز نشده این یک فرصت برای شما محسوب می شود. این دلیل دیگری برای سودمند بودن همکاری با یک طراح وب سایت حرفه ای است. طراحی و ایجاد یک وب سایت یک فرایند زمانبر است. برای استفاده از ویژگی های جدیدتر وب به مهارت های خاصی نیاز است.
سئو همه چیز است. به شرکت تولید کابینت شما کمک می کند در نتایج جستجو رتبه خوبی داشته باشید که به افراد کمک می کند محصولات شما را پیدا کنند و به مشتریان احتمالی تبدیل شوند. طراحی وب سایت می تواند به استراتژی سئوی داخلی شما کمک کند. در طراحی وب سایت عناصر کدنویسی متعددی به سئو کمک می کند. عناصر اضافی جاوا اسکریپت هم می تواند به سئوی شما آسیب برساند.
برای خزنده ها که موتورهای جستجو برای خزیدن و فهرست بندی اینترنت از آن ها استفاده می کنند رمزگشایی محتوای یک عنصر جاوا اسکریپت یک چالش است. این می تواند صفحه شما را بهینه نکند. با توجه به تکامل طراحی وب همکاری شرکت های کابینت سازی با یک طراح وب سایت حرفه ای بسیار راحت تر شده است. این واقعیت که داده بنیان چیستا در سئو و طراحی سایت مهارت دارد یک مزیت مضاعف است زیرا شما می توانید تمام خدمات را یکجا دریافت کنید.
انواع عناصر طراحی وب گرد هم می آیند تا اعتماد کاربران را شکل دهند و ایجاد کنند از جمله:
موتورهای جستجو با لینک های داخلی و خارجی اعتبار وب سایت شما را تشخیص می دهند. البته کیفیت لینک ها هم اهمیت دارد که در بخش مقالات آموزشی سئو درباره آن ها صحبت کرده ایم.
طراحی وب سایت علاوه بر ارائه ابزاری برای نمایش نام تجاری حرفه ای بودن و اعتماد به کسب و کار کابینت شما مزایایی را نیز ارائه می کند که به رشد و موفقیت شما کمک می کند. اغلب با هماهنگی با استراتژی های سئو.
اگر در وب سایت خود با کاربران به خوبی رفتار کنید این کار منجر به بازده قابل توجهی از سرمایه گذاری شما در طراحی مجدد یا به روزرسانی وب سایت تان می شود. بیش از 85 درصد مشتریان برای تجربه کاربری بهتر مایلند هزینه بیشتری بپردازند. اگر وب سایت شما دارای ناوبری نامناسب، لینک های داخلی شکسته یا سرعت پایین صفحه باشد خود را به عنوان یک مکان خرید بالقوه حذف می کنید.
89 درصد از مصرف کنندگان پس از تجربه کاربری ضعیف از یک رقیب خرید می کنند. حدود 40 درصد از کاربران در صورتی که تصاویر وب سایت به درستی بارگذاری نشوند یا زمان زیادی برای بارگذاری طول بکشد تعامل با وب سایت را متوقف می کنند. این آمار برای سازندگان کابینت بسیار مهم است زیرا شما مجموعه ها و طرح های مختلف خود را از طریق عکس ها به نمایش می گذارید.
زمانی که کاربری اعتبار وب سایت شما را ارزیابی می کند 75 درصد نظر او از طراحی ناشی می شود. با داشتن یک طراح وب سایت حرفه ای می توانید یک وب سایت کابینت سازی ایجاد کنید که توجه کاربر را جلب کند. علاوه بر آن طراحی جذاب باعث می شود در وب سایت شما و محصولات تان بمانند.
بسته به قوانین مرجوعی خودتان ممکن است مشکلی با بازگشت محصول نداشته باشید. با این حال این موضوع برای صنعت یک مشکل است. یکی از دلایلی که مشتریان اغلب برای بازگرداندن محصولات ذکر می کنند این است که محصول با توضیحات مطابقت ندارد. ما به عنوان طراح سایت بر ارائه محصولات شما تمرکز می کنیم. این شامل استفاده از تصاویری است که از محصولات خود ارائه می دهید یا محتوایی که در سایت خود منتشر می کنید.
پشتیبانی از کاربران تلفن همراه ضروری است. یک تجربه کاربری خوب دستگاهی را که کاربران شما استفاده می کنند در نظر می گیرد. در نظر گرفتن این مسایل می تواند منجر به درامد بهتری برای شرکت شما شود.
با کوچکتر شدن خانه ها و آشپزخانه ها تقاضا برای کاینت نیز بیشتر شده است. این تقاضای رو به رشد به کسب و کار شما فرصتی برای بهبود درامد و شهرت می دهد.
با آوردن ترافیک ارزشمند و مرتبط به وب سایت خود شانس تان را برای تبدیل بازدیدکنندگان به مشتری افزایش دهید. برخی از عموامل حیاتی که باعث افزایش ترافیک و موفقیت وب سایت شما می شود عبارتند از:
شما می توانید کلمات کلیدی و محتوا را کنترل کنید اما سیگنال های خارج از صفحه بر وب سایت شما تاثیر می گذارند. سئو علاوه بر هدایت ترافیک مرتبط به وب سایت شما بر تبدیل آن ترافیک تمرکز می کند. سئو شامل چندین ابزار است اما همه آن ها بر یک هدف کلی یعنی بهبود سود شما تمرکز دارند. دربازار رقابتی امروز ورود سئو با استراتژی های آنلاین ضروری است. در غیر این صورت برای رقبا پیشی گرفتن از کسب و کار شما آسان و یافتن شما برای خریداران سخت می شود.
چندین استراتژی برای موفقیت وب سایت شما وجود دارد. در اینجا 5 مورد از بهترین استراتژی ها برای تولیدی کابینت شما آورده شده است:
یکی از اجزای مهم استراتژی های موفقیت کسب و کارهای آنلاین سئو است. در واقع برای کسب درامد آنلاین این کار ضروری است. ایده پشت سئو این است که شما وب سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه می کنید.
ویژگی این نوع از تبلیغ این است که شما فقط برای کلیک هایی که دریافت می کنید هزینه پرداخت می کنید. بنابراین مقرون به صرفه است. هم چنین کاربرانی که از طریق تبلیغات به وب سایت شما می آیند 50 درصد بیشتر از کاربران ارگانیک احتمال دارد که از سایت شما خرید کنند. بنابراین اگر به فکر استفاده از PPC هستید کلمات کلیدی طولانی را هدف قرار دهید.
رقابت کمتر اما ارزش بیشتر
رقابت هایی مثل “کابینت آشپزخانه” چالش بیشتری دارند اما رقابت هایی مثل “کابینت آشپزخانه کوچک” یک کلمه کلیدی طولانی است که مشخص می کند کاربر دنبال چه چیزی است.
این دو کلمه کلیدی را در جستجوهای گوگل با هم مقایسه می کنیم.
اول نتیجه موتور جستجو را برای “کابینت آشپزخانه” بررسی می کنیم:
حالا ببینیم وضعیت جستجو برای کلمه کلیدی “کابینت آشپزخانه کوچک” چگونه است:
همان طور که ملاحظه می کنید برای کلمه کلیدی کابینت آشپزخانه نزدیک 19000000 میلیون و برای کلمه کلیدی کابینت آشپزخانه کوچک حدود 550000 میلیون نتیجه وجود دارد. سرمایه گذاری روی کلمات کلیدی طولانی تر نتایج مرتبط تری برای تان به همراه دارد.
توجه به چنین جزییاتی به شما امکان می دهد فرصت های ارزشمندی کسب کنید.
رسانه های اجتماعی یک ابزار عالی برای شرکت شما هستند که می توانند به بهبود ارتباط با مشتریان و دریافت بازخورد از آن ها منجر شود. همین طور می توانید با اشتراک گذاری پست های وبلاگی سایت تان نقش یک پیش رو را در حوزه کاری خود داشته باشید. می توانید با ارسال عکس و فیلم محصولات خود را برجسته کنید.
بازاریابی محتوا به عنوان شکلی از بازاریابی درون گرا 54درصد بیشتر نسبت به رویکردهای سنتی سرنخ ایجاد می کند. بنابراین بازاریابی محتوا برای شما به عنوان یک تولید کننده کابینت چه معنایی دارد؟ این به معنای تولید محتوای جذاب و مرتبط برای مخاطبانتان است. با این حال ضروری است که محتوایی را ایجاد کنید که ارزش به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی و سایر وب سایت ها را داشته باشد.
برای موفقیت آنلاین کسب و کار خود به یک شرکت قابل اعتماد نیاز دارید.
در داده بنیان چیستا مشتری ما شریک ماست.
بیش از 70درصد بزرگ سالان از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. بیش از نیمی از بزرگ سالان در 2 یا چند پلت فرم فعال هستند. به همین دلیل است که مشاغل در صنایع متفاوت از خرده فروشی گرفته تا تولید، رسانه های اجتماعی را بخشی از استراتژی های بازاریابی آنلاین خود می کنند.
برای سازندگان کابینت، شبکه های اجتماعی فرصت های فراوانی برای تولید سرنخ های جدید ارائه می دهد. 80درصد خریداران تحقیقات محصول خود را به صورت آنلاین انجام میدهند. حالا می دانید که چرا باید در رسانه های اجتماعی حضور داشته باشید.
برای شرکت ها عادی است که ارزش شبکه های اجتماعی را نادیده بگیرند. در واقع تنها 26درصد از کسب و کارها از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند. با این حال یک برنامه بازاریابی شبکه های اجتماعی که به خوبی اجرا شده باشد می تواند نتایجی برای شرکت کابینت شما ایجاد کند.
برخی از این مزایا عبارتنداز:
اگر آماده اید وب سایت خود را با شبکه های اجتماعی تقویت کنید از این 7 نکته استفاده کنید:
کسب و کار شما می خواهد به چه چیزی برسد؟ رشد؟ درامد؟ مهم نیست که دنبال چه چیزی هستید. هدف شما باید قابل اندازه گیری باشد. اگر تازه کار هستید ایجاد هدف دشوار است. اینکه چه چیزی واقع بینانه و چه چیزی جاه طلبانه است.
مشتری ایده آل شما کیست؟ مالکین خانه های 10 میلیاردی یا کسانی با بودجه های 50 میلیون تومانی؟ بعد از اینکه شخصیت خود را ساختید و اصلاح کردید می توانید محتوای خود را براساس آن تنظیم کنید.
رقبای انلاین و آفلاین شما چه کسانی هستند. با چند جستجوی ساده می توانید بفهمید با چه کسی رقابت می کنید. هم چنین باید هر گونه روند بالقوه در صنعت را که می تواند به کسب و کار شما سود یا آسیب برساند شناسایی کنید.
مخاطبان شما می خواهند چه نوع محتوایی ببینند. توجه کنید که مخاطبان شما با چه محتوایی تعامل دارند.
به نظرات مشتریان پاسخ دهید چه با شما موافق باشند یا نباشند. محتوای ایجاد شده توسط مشتریان را نیز به اشتراک بگذارید و به آنها اهمیت دهید.
چطور این کار را انجام دهید؟ از گوگل سرچ کنسول استفاده کنید.
با توجه به اینکه مشتریان بیشتری در حال بازسازی خانه و آشپزخانه خود هستند اکنون زمان آن است که وب سایت خود را نه تنها برای موتورهای جستجو بلکه برای کاربران نیز بهینه کنید. با یک وب سایت جدید یا طراحی مجدد وب سایتی خواهید داشت که شما و مشتریان تان آن را دوست خواهید داشت.
ما در این مقاله درباره دلایلی که یک شرکت کابینت سازی به وب سایت نیاز دارد صحبت کردیم. بعد درباره موفقیت وب سایت با سئو و شبکه های اجتماعی مطالبی را با شما در میان گذاشتیم. می توانید برای طراحی وب سایت به داده بنیان چیستا اعتماد کنید و کسب و کار آنلان تان را آغاز کنید.
مقالات پیشنهادی:
مراحل طراحی سایت برای کسب و کارهای محلی