آیا نمی دانید چه نوع اطلاعاتی را باید با یک طراح وب که وب سایت شما را می سازد به اشتراک بگذارید؟ به ما اجازه دهید تا شما را در این فرآیند راهنمایی کنیم تا بتوانید وب سایتی موثر و با کارایی بالا داشته باشید.
نوع اطلاعاتی که باید با طراح وب خود به اشتراک بگذارید به نوع وب سایتی که می خواهید داشته باشید بستگی دارد. اگر می خواهید یک وب سایت رسمی برای کسب و کار خود داشته باشید، باید حداقل آرم کسب و کار، آدرس دفتر، اطلاعات تماس و لیست محصولات یا خدمات خود را در اختیار آنها قرار دهید.
برای یک سایت فروشگاهی، باید SKUهای محصول، توضیحات، قیمتها، تصاویر و گزینههای ارسال را به اشتراک بگذارید. اگر در حال راهاندازی یک وبلاگ شخصی هستید، بهترین کار این است که طیفی از موضوعاتی که درباره آن وبلاگ دارید و مخاطبان خود را با آنها به اشتراک بگذارید.
وب سایت شما می تواند هر چیزی باشد. از یک صفحه HTML ایستا، سایت تعاملی با محتوای چند رسانه ای، سایت واکنش گرا با قابلیت کلیک برای تماس و غیره. اما اطلاعات ضروری وجود دارد که میتوان آنها را در سراسر صفحه یافت. بیایید در بخش بعدی بدانیم آنها چه هستند.
صرف نظر از نوع وب سایتی که می خواهید، بخش های مهمی از اطلاعات وجود دارد که باید آنها را با طراح وب خود به اشتراک بگذارید. اینها هستند:
هر دو اصطلاح به یک معنا هستند. UVP یا USP شما بیان می کند که چرا مشتریان شما باید به شما اعتماد کنند، چگونه زندگی آنها را بهتر می کنید و چه چیزی شما را از رقبای خود متمایز می کند.
اگر می خواهید تجربه کاربری مثبتی را به کاربران نهایی خود ارائه دهید، این موضوع غیرقابل مذاکره است. هرچه این اطلاعات دقیق تر باشد(یعنی جمعیت شناسی، دستگاه های مورد استفاده، انگیزه ها، رفتارها، نقاط درد) شانس شما برای داشتن وب سایتی که بازدیدکنندگان از استفاده از آن لذت ببرند، بیشتر می شود.
شما چه میخواهید وبسایتتان بازوی فروش و بازاریابی آنلاین کسبوکارتان باشد یا راهی برای تعمیق تعامل با مشتریتان باشد، باید با آنها در میان بگذارید که چرا یک وبسایت میخواهید و هدف نهایی آن چیست
لوگو، آدرس و اطلاعات تماس شما. اینها مدرک ملموسی از هویت شما هستند و با اعتبار و حرفه ای بودن شما مرتبط هستند. اگر جزئیات تماس خود را ارائه نکنید، بیش از 40 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت خود را از دست خواهید داد، بنابراین مطمئن شوید که اطلاعات تماس دقیقی در وب سایت خود دارید.
شرح یا تاریخچه شرکت شما بیش از 50 درصد از بازدیدکنندگان وب سایت، صفحه درباره ما وب سایت ها را بررسی می کنند. مطمئن شوید که این تعداد زیادی از بازدیدکنندگان ناامید نخواهند شد.
عکس های خود را. این مسئولیت شماست که به طراح وب خود تصاویری با کیفیت از محصولات و خدمات خود ارائه دهید. بسته به شخصیت برند یا فرهنگ سازمان، میتوانید عکسهای کارکنان، مشتریان و دفتر خود را نیز درج کنید. اگر عکس های با وضوح بالا ندارید، یک عکاس حرفه ای استخدام کنید.
گیره های شما ارائه تصاویر یا مثالهای بصری از اینکه میخواهید سایت شما چگونه به نظر برسد، به مطالعات طراحی وب سایت شما کمک میکند که همان واکنش مثبت را از جانب شما ایجاد کند.
معیارهای موفقیت یا KPI شما برای ترافیک، تعامل یا فروش. این به شما کمک می کند تا اندازه گیری کنید و به طور عینی ارزیابی کنید که آیا طراحی نتایج ارائه می دهد یا خیر.
تمام اطلاعات بالا به طراح وب شما کمک می کند تا مناسب ترین وب سایت سفارشی را که برای کسب و کار شما ساخته شده است ارائه دهد.
در حالی که داده های زیر به اندازه موارد ذکر شده در بالا حیاتی نیستند، توصیه می کنیم همچنان آنها را با طراح وب خود به اشتراک بگذارید تا بتوانید وب سایت جذاب تری داشته باشید.
ارزش های اصلی، چشم انداز و ماموریت شرکت شما. برخی از بازدیدکنندگان همچنین میخواهند بدانند که آیا ارزشها و حمایتهایشان با ارزشهای شما همخوانی دارد یا خیر. این ممکن است با صفحه درباره ما ترکیب شود یا در یک صفحه جداگانه ظاهر شود.
نظرات یا نظرات مشتریان استفاده از اثبات اجتماعی می تواند به انجام بیشتر اقدامات مورد نظر مشابه (به عنوان مثال، خرید) در سایت شما کمک کند.
مشاغل. همچنین می توانید یک صفحه جداگانه در وب سایت خود ایجاد کنید که متقاضیان شغل می توانند فرصت های شغلی فعلی شما را مشاهده کنند. این یک راه کارآمد برای جذب نامزدها و به حداکثر رساندن پتانسیل وب سایت شما است.
بهترین راه برای کمک به طراح وب سایت تان برای درک دیدگاه شما این است که تا حد امکان جزئیات را به آنها ارائه دهید. ارائه خلاصه پروژه مفصل به آنها در جلسه اولیه به آنها کمک می کند تا ارزیابی کنند که آیا منابع لازم برای ساخت وب سایت شما را به روشی که شما می خواهید دارند یا خیر. پنهان نگه داشتن اطلاعات لازم، روند طراحی را کند می کند و کیفیت رابطه شما با طراح را به خطر می اندازد. به جای اینکه اجازه دهید آنها حدس بزنند، تمام حقایق را به آنها بدهید تا از سوء تفاهم جلوگیری کنید، تاخیرها را کاهش دهید و هزینه های خود را به حداقل برسانید.
ایده به اشتراک گذاری اطلاعات با شخص ثالث – مانند زمانی که به جای استخدام یک طراح داخلی، یک آژانس را برون سپاری می کنید – ممکن است برای برخی از صاحبان مشاغل خطرناک به نظر برسد. برای به حداقل رساندن ریسک، توصیه میکنیم آژانسهایی را انتخاب کنید که سابقه کار ثابتی دارند و نظرات مثبت مشتریان قبلی خود را داشته باشند. به یاد داشته باشید که هر مشارکت موفق با اعتماد شروع می شود. طراح سایتی را انتخاب کنید که از اشتراک گذاری تمام داده های کسب و کار مرتبط با آن احساس راحتی کنید.