کسب و کارهای محلی برای رونق به وب سایت و رتبه بندی بالا در جستجوی محلی متکی هستند. وقتی می گوییم کسب و کار محلی، در مورد مشاغل با حضور فیزیکی صحبت می کنیم. رتبه بندی برای جستجوی محلی، بهینه سازی موتور جستجو برای بازاریابی محلی است.
سه فاکتور اصلی در رتبه بندی برای جستجوی محلی وجود دارد:
خیلی از کسب و کارهای محلی برای رتبه بندی در جستجوها هنوز به سئو اعتقاد ندارند. وقتی بودجه بازاریابی کمی دارید سئو، رتبه بندی شما را در جستجوی محلی بهبود می دهد. افسانه هایی وجود دارند که مشاغل محلی را عقب نگه می دارند:
افسانه شماره 1: رتبه بندی جستجوی ارگانیک و جستجوی محلی یکسان هستند. واقعیت: سئوی ارگانیک بر اساس ارتباط با عبارات جستجو است. از طرف دیگر سئوی محلی بر اساس سیگنال های مکان است.
افسانه شماره 2: نقدها “خوبی برای داشتن” هستند. واقعیت: بررسی ها یک «ضروری» هستند.
افسانه شماره 3: اینکه مشتریان چگونه کسب و کار را کشف می کنند در چند سال گذشته تغییر چندانی نکرده است. واقعیت: روشی که مصرف کنندگان کسب و کار شما را کشف می کنند در حال تغییر است. شما هم باید تغییر کنید.
افسانه شماره 4: مصرف کنندگان “بهترین” را می خواهند و برای دریافت آن حاضرند سفر کنند. واقعیت: مصرفکنندگان «بهترین» را میخواهند و آن را نزدیک میخواهند.
افسانه شماره 5: تبلیغات چاپی و آنلاین باعث بازدید حضوری می شود. واقعیت: جستجوی محلی با تلفن هوشمند باعث بازدید حضوری می شود.
افسانه شماره 6: گوگل بهترین رتبه بندی مشاغل را بدون توجه به محلی بودن یا نبودن آنها در اولویت قرار می دهد. واقعیت: گوگل کسب و کارهای محلی را در نتایج جستجوی محلی در اولویت قرار می دهد.
هر چه بهتر این روش ها را پیاده کنید شانس بیشتری برای رتبه بندی بالاتر خواهید داشت.
بیش از 70 درصد از کل جستجوها از طریق گوگل انجام می شود. یعنی گوگل اغلب نتایج تایید شده را بالاتر از نتایجی که در مورد آنها مطمئن نیستند فهرست می کند.
چگونه لیست خود را تأیید کنیم:
روی کسبوکارهایی که در پروفایل شان عکس دارند، 35 درصد بیشتر از پروفایلهای بدون تصویر کلیک میکنند. علاوه بر این، کسب و کارهای دارای عکس 42 درصد درخواستهای بیشتری دریافت میکنند.
برای رتبه بندی بالاتر در جستجوی محلی این نکات را به خاطر داشته باشید:
اطلاعات مورد نیاز برای فهرست GBP شما:
کلمات کلیدی موقعیت مکانی قدرتمند هستند زیرا 72٪ از مصرف کنندگانی که برای کسب و کار محلی جستجو می کنند از کسب و کار های نزدیک به مکان فعلی خود بازدید می کنند.
چگونه از کلمات کلیدی در رتبه بندی جستجوی محلی استفاده کنیم:
بررسی ها بر مصرف کنندگان تأثیر زیادی می گذارد. 88 درصد می گویند بررسی ها در تصمیم آنها برای امتحان یک کسب و کار جدید تفاوت ایجاد می کند. علاوه بر این، مصرفکنندگان مایلند دورتر سفر کنند و برای حمایت از یک کسبوکار با رتبه بالاتر هزینه بیشتری کنند.
چگونه تعداد کل نظرات و میانگین امتیاز خود را افزایش دهید:
با استفاده از بهترین شیوه های سئوی محلی، می توانید فهرست خود را اصلاح کنید و مشتریان محلی بیشتری را جذب کنید. وقتی و در کجا به دنبال چیزی هستند که نیاز دارند به آنها برسید. با مدیریت صحیح سئوی محلی خود، احتمال جذب مشتریان متعهد را که خوشحال هستند را افزایش می دهید. وقتی آنها این کار را کردند، اجازه ندهید که رابطه پایان یابد.
با استفاده از یک پلتفرم مدیریت برند، می توانید شروع به تعامل با بازبینان کنید تا به بهبود برند خودتان ادامه دهید.
پیشنهاداتی برای مطالعه بیشتر درباره رتبه بندی وب سایت برای جستجوی محلی
یادگیری سئو برای رتبه بندی جستجوی محلی