قبل از اینکه انبوهی از ابزارها را امتحان کنید استراتژی سئو خود را تعریف کنید. این به شما کمک می کند تا میدان رقابت شما کاهش یابد و راهی سریع برای هدایت ترافیک باکیفیت به وب سایت شما فراهم شود.
تحقیق کنید مخاطب شما از چه اصطلاحات و عبارات کلمه کلیدی استفاده می کند.
چند گروه مشخص از اصطلاحات وجود دارد که می خواهید آن ها را به درستی گروه بندی و طبقه بندی کنید که همگی دارای سطح مختلفی از رقابت هستند.
موقع پیدا کردن کلمه کلیدی می توانید تمرکز خود را بر روی منطقه مورد نظر خود-سئوی محلی- تنظیم کنید. سطح بعدی مربوط به دسته های خاص است که کسب و کار شما در آن قرار می گیرد.
یک تصور اشتباه این است که به طور خودکار در جستجوی برند به بالاترین سطح می رسید. شما باید بدانید چه تعداد از افراد با نام برند تان شما را جستجو می کنند و این را با حجم جستجوی سطح بالا و خاص مقایسه کنید.
پس از این مراحل می توانید تمرکز خود را بر روی اصطلاحات خاص متناسب با کسب و کار خود محدود کنید.
با استاندارد کردن داده ها بهینه سازی لیست ها در تمام ویژگی های جستجوی محلی اصلی و مرتبط شروع کنید. این شامل ترکیبی از فهرست موتورهای جستجو سایت های رسانه های اجتماعی و سایت های دایرکتوری های صنعت است.
سپس روی بهینه سازی زمینه های اطلاعاتی مثل شرح کسب و کار و دسته های تجاری کار کنید تا با اصطلاحات تمرکز مشخص شده در تحقیقات کلمه کلیدی خود هماهنگ شوید. تمرکز خود را بر روی فهرست های مهم بگذارید.
حضور اجتماعی قوی اغلب با حضور جستجوی قوی مرتبط است زیرا محتوا تعامل و محبوبیت با ارکان مهم مرتبط بودن و اقتدار سئو مطابقت دارند.
نحوه ارتباط آنلاین شما درک کلی از خدمات و رویکرد مشتری شما را ایجاد می کند. مخاطبان خود را پیدا کنید آن ها را درگیر کنید و از آنها بخواهید دیگران را تحت تاثیر قرار دهند.
افراد روی سایت هایی که رتبه ستاره دار بالاتری دارند کلیک می کنند. رتبه بندی ستاره خود را در نتایج جستجو نشان دهید و دلیل قانع کننده دیگری برای کلیک کردن کاربر بر روی سایت خود در مقابل رقبا ارائه دهید.
اگر یک مکان واحد دارید کار شما بسیار راحت تر از زنجیره محلی یا ملی است. با داشتن محتوای منحصر بفرد در رقابت جلو بیفتید. موتورهای جستجو بر متن متمرکز هستند و فقط روی کلمه کلیدی تمرکز ندارند.
اطلاعات مربوط به بنیانگذاران فرهنگ و مهم تر از همه محصول را به اشتراک بگذارید. می توانید جزییات مربوط به عملکرد خود را به اشتراک بگذارید.
بازهم یک مکانه ها کار راحت تری دارند. گاهی اوقات موتورهای جستجو و بازدیدکنندگان خارج از شهر نام غیر رسمی محله ها و مناطق را کاملا درک نمی کنند.
شما می توانید زمان زیادی را صرف یک استراتژی کامل سئو کنید اما اگر تازه شروع به کار کرده اید توصیه می کنم بقیه موارد را کنار بگذارید و از سئوی داخلی شروع کنید.
گوگل اکنون برای درک محتوای یک وب سایت روی نسخه موبایل تمرکز کرده است.
هم چنین سرعت بارگذاری صفحه را فراموش نکنید.
این کار به یک توسعه دهنده بستر وب سایت یا سیستم مدیریت محتوا با پلاگین های مناسب یا گزینه های داخلی نیاز دارد.
قبل از شروع هر کاری برای سئو مطمئن شوید این تلاش ها قابل اندازه گیری هستند.
موقع تدوین استراتژی باید بدانید چه جنبه های مفید هستند چه بخش هایی مفید نیستند و چه تلاشی بهترین نتیجه را برای بازگشت سرمایه به شما خواهد داد.
معیارهای قابلیت مشاهده تعامل و تبدیل را تا جایی که می توانید به کسب و کار خود متصل کنید. باید معیارهای پیشرفت صحیح مرتبط با اهداف را شناسایی کنید تا بدانید که در مسیر درست حرکت می کنید.
مقالات پیشنهادی برای مطالعه بیشتر درباره روش های سریع سئو
تاثیر رویکرد اول کاربر برای سئو