در دنیای سئو کلماتی مثل لینک طبیعی، لینک های باکیفیت، لینک های خوب، خیلی به چشم می خورند.
حالا کمی در مورد لینک ها با هم بخوانیم.
لینکی که به صورت ارگانیک اتفاق می افتد.
هر لینکی که برای آن پول پرداخت شود. اگر این لینک ها نوفالو نباشند، ممکن است گوگل سایت شما را به صورت دستی جریمه کند.
لینک هایی که از سایت های باکیفیت بالا می آیند.
سایت های باکیفیت چه سایت هایی هستند؟
یک لینک خوب با یک لینک باکیفیت متفاوت است. لینک خوب تاثیر مثبت با ریسک کم دارد.
فاکتورهای پیوند خوب در برابر پیوند بد نیز می توانند براساس نوع سئویی که انجام می دهید تغییر کنند.
مثلا یک لینک خوب برای یاندکس لینکی است که توسط دولت روسیه تایید شده باشد، یا از نظر یاندکس غیرقانونی نباشد.
نکته بک لینک خوب این است که تعیین کنید که چگونه در حال حاضر شما را تحت تاثیر قرار می دهند و در آینده چه کاری ممکن است انجام دهند.
باید بتوانید به سوالات شبیه این ها پاسخ دهید:
چه کسی را توانمند کرده ام؟
آیا به کسی احساس مهم بودن داده ام یا رفتار مناسب نشان داده ام؟
چرا آن شخص می خواهد محتوای من را با تگ کردن یک دوست به اشتراک بگذارد و به آن پیوند دهد؟
آیا ره حلی برای یک مشکل رایج یا منحصر بفرد ارائه کرده ام ؟
چه چیزی در نحوه ارائه این محتوا منحصر بفرد یا خاص یا متفاوت است؟
آیا مردم قادر هستند به این محتوا لینک دهند یا آن را به اشتراک بگذارند؟
کجا آن را تبلیغ کرده ام تا افرادی که ممکن است به من بک لینک دهند آن را بشناسند؟
مقالات زیر را برای ساخت لینک های طبیعی باکیفیت پیشنهاد می کنیم:
10 روش از بهترین راه های ساخت بک لینک باکیفیت