هر چه بیشتر فناوری رشد میکنه، هر چه بیشتر علم پزشکی رشد میکنه تمایل مردم به محصولات ارگانیک بیشتر میشه.
طب سنتی گسترده تر از گیاه درمانی هست. طب سنتی شامل طب اسلامی، طب ایرانی، سوزنی، ماساژ درمانی، طب چینی، گیاه درمانی، حجامت و … است.
موسساتی هستند که به صورت حرفه ای و تخصصی خدمات طب سنتی رو ارائه میدند و از طرف عموم مردم مورد استقبال قرار می گیرند.
موسسات طب سنتی هم در بازار رقابت و هم برای ارائه خدمات بهتر به مشتری ها به وب سایت نیاز دارند.
وب سایت موسسه طب سنتی میتونه در قدم اول تفاوت بین طب سنتی و گیاه درمانی رو با مشتری های بالقوه در میان بذاره. چون تصور عمومی بر یکی بودن طب سنتی و گیاه درمانی هست.
وب سایت موسسه طب سنتی میتونه با معرفی انواع شاخه های طب سنتی قدم خوبی در راهنمایی مشتری ها داشته باشه.
مشتریان بالقوه وقتی اطلاعات و مشاوره شما رو در وب سایت می خونند می تونند برای درمان شما رو انتخاب کنند.
بعضی از مسایل هستند که فرصت گفتگو درباره اون ها فراهم نیست. مثلا یک طبیب طب سنتی نمی تواند درباره گواهی نامه ها و دوره های آموزشی که گذرانده است با تک تک مریض ها صحبت کند اما داشتن وب سایت این فرصت را در اختیار شما قرار میده تا با کاربرانی وب سایت تون صحبت کنید و اون ها رو نسبت به دانشی که دارید مطمئن کنید.
شاید تصور کنید نصب گواهینامه ها در مطب به اندازه کافی گویا هست اما در واقع اینطور نیست.
اولا برای دیدن گواهینامه های شما حتما باید به صورت حضوری در مطب باشند این کار سخته و هزینه هایی داره.
دوما گواهینامه ای که رو دیوار نصب میشه درسته هنوز ارزشمنده اما با مخاطبای شما ارتباط برقرار نمیکنه.
شما وقتی درباره مجوز گواهینامه جایزه یا هر چیز دیگری در وب سایت تان صحبت می کنید می تونید توضیح بدید که چرا اون گواهینامه مهم است. در واقع وقتی این گواهینامه ها در وب سایت تون هستند می تونند جای شما با کاربراتون صحبت کنند.
طب سنتی طرفداران زیادی داره برای همین فرصت گفتن این خدمات رو ارائه میدند بیشتر میشند. وب سایت شما میتونه تفاوت های شما رو نشون بده. شاید نقطه قوت شما تجربه بالای شما باشه شاید تعداد افراد متخصص بیشتری در موسسه شما مشغول به کار باشند شاید تنوع خدمات، امتیاز اصلی موسسه طب سنتی شما هست و داشتن وب سایت میتونه درباره این نقطه قوت شما صحبت کنه.
بعضی از افراد از اشتیاق مردم نسبت به درمان های طبیعی سواستفاده می کنند و طب سنتی رو به صورت غیر علمی و غیر قانونی و بدون مجوز انجام میدند.
وب سایت شما میتونه نشون دهنده اعتبار شما در این زمینه باشه.
درک مشکلات و ارائه راه حل توسط وب سایت شما زمانی میتونه موفق باشه که علاوه بر راهنمایی های درست مشکلات مردم رو حل کنه. شاید تصور کنید که مشکلات درمانی مردم پس از مراجعه به شماست که قرار است حل شوند اما الان بهتون میگم چرا این طرز فکر اونقدرا هم درست نیست.
فرض کنید من از حجامت میترسم بنابراین اینمشکل من اصلا با مراجعه به مطب حل نمی شود چون ترس من اجازه نمی دهد که به مطب مراجعه کنم.
شما می تونید با درک مشکل کاربراتون قبل از مراجعه به مطب در حل مشکلبهشون کمک کنید. وقتی بخشی از مشکل با مراجعه به وب سایت شما حل بشه احتمالا اعتماد و انتخاب مشتری شما خواهید بود.
وب سایت شما زمانی به موفقیت می رسد که اولویت شما کاربرانتان باشد نه فروش. درک نیازهای مشتری فهمیدن دغدغه های اون ها و اینکه چطور قوت قلب مریض ها باشید. درد کشیدن بدن اون ها رو با قلب تون لمس کنید و برای خوب شدن حال شون تلاش کنید. این درک و دنبال اون ارائه درمان به موفقیت وب سایت شما کمک میکنه.