هر چه بیشتر فناوری رشد میکند، هر چقدر علم پزشکی رشد میکند تمایل مردم به محصولات ارگانیک بیشتر میشود.
طب سنتی گستردهتر از گیاهدرمانی هست. طب سنتی شامل طباسلامی، طبایرانی، سوزنی، ماساژدرمانی، طبچینی، گیاهدرمانی، حجامت و … است.
موسساتی هستند که بهصورت حرفهای و تخصصی خدمات طبسنتی را ارائه میدهند و از طرف عموم مردم مورد استقبال قرار میگیرند.
موسسات طبسنتی، هم در بازار رقابت و هم برای ارائه خدمات بهتر به مشتریها به وبسایت نیاز دارند.
وبسایت موسسه طبسنتی میتواند در قدم اول تفاوت بین طبسنتی و گیاهدرمانی را با مشتریهای بالقوه در میان بگذارد. چون تصور عمومی بر یکی بودن طبسنتی و گیاهدرمانی است.
وبسایت موسسه طبسنتی میتواند با معرفی انواع شاخههای طبسنتی قدم خوبی در راهنمایی مشتریها داشتهباشد. مشتریان بالقوه وقتی اطلاعات و مشاوره شما را در وبسایت میخوانند میتوانند برای درمان شما را انتخاب کنند.
بعضی از مسایل هستند که فرصت گفتگو درباره آنها فراهم نیست. مثلا یک طبیب طبسنتی نمیتواند درباره گواهینامهها و دورههای آموزشی که گذرانده است با تک تک مریضها صحبت کند اما داشتن وبسایت این فرصت را در اختیار شما قرار میدهد تا با کاربران وبسایتتان صحبت کنید و آنها را نسبت به دانشی که دارید مطمئن کنید. شاید تصور کنید نصب گواهینامهها در مطب به اندازه کافی گویا هست اما در واقع اینطور نیست.
اولا برای دیدن گواهینامههای شما حتما باید به صورت حضوری در مطب باشند این کار سخت است و هزینههایی دارد.
دوما گواهینامهای که روی دیوار نصب میشود با اینکه ارزشمند است اما با مخاطبهای شما ارتباط برقرار نمیکند.
شما وقتی درباره مجوز، گواهینامه، جایزه یا هر چیز دیگری در وبسایتتان صحبت میکنید میتوانید توضیح دهید که چرا آن گواهینامه مهم است. درواقع وقتی این گواهینامهها در وبسایتتان هستند میتوانند جای شما با کاربرانتان صحبت کنند.
طبسنتی طرفداران زیادی دارد برای همین فرصت گفتن این خدمات در وبسایت بیشتر است. وبسایت شما میتواند تفاوتهای شما را نشان دهد. شاید نقطه قوت شما تجربه بالای شما باشد، شاید تعداد افراد متخصص بیشتری در موسسه شما مشغول بهکار باشند، شاید تنوع خدمات، امتیاز اصلی موسسه طبسنتی شما است و داشتن وبسایت میتواند درباره این نقطه قوت شما صحبت کند.
بعضی از افراد از اشتیاق مردم نسبت به درمانهای طبیعی سواستفاده میکنند و طبسنتی را به صورت غیرعلمی و غیرقانونی و بدون مجوز انجام می دهند. وبسایت شما می تواند نشاندهنده اعتبار شما در این زمینه باشد.
درک مشکلات و ارائه راهحل توسط وبسایت شما زمانی می تواند موفق باشد که علاوهبر راهنماییهای درست مشکلات مردم را حل کند. شاید تصور کنید که مشکلات درمانی مردم پس از مراجعه به شماست که قرار است حل شوند اما حالا عرض میکنم که چرا این طرز فکر آنقدرها هم درست نیست.
فرض کنید من از حجامت میترسم بنابراین این مشکل من اصلا با مراجعه به مطب حل نمیشود چون ترس من اجازه نمیدهد که به مطب مراجعه کنم.
شما میتوانید با درک مشکل کاربرانتان قبل از مراجعه به مطب در حل مشکل به آنها کمک کنید. وقتی بخشی از مشکل با مراجعه به وبسایت شما حل شود احتمالا اعتماد و انتخاب مشتری شما خواهید بود.
وبسایت شما زمانی به موفقیت میرسد که اولویت شما کاربرانتان باشد نه فروش. درک نیازهای مشتری، فهمیدن دغدغه های آنها و اینکه چطور قوت قلب مریضها باشید. درد کشیدن بدن آنها را با قلبتان لمس کنید و برای خوبشدن حال شان تلاش کنید. این درک و دنبال آن ارائه درمان به موفقیت وبسایت شما کمک خواهد کرد.