صفحه درباره ما در وب سایت شما منبع اطلاعاتی ضروری برای همه کسانی است که می خواهند درباره کسب و کار شما بیشتر بدانند. صفحات درباره ما جایی است که شما تاریخچه خود را به نمایش می گذارید، آنچه در مورد کار شما منحصر به فرد است، ارزش های شرکت شما و افرادی که به آنها خدمت می کنید.
طراحی، محتوای نوشتاری و عناصر بصری یا ویدیویی با هم داستان مهمی در مورد اینکه شما چه کسی هستید و چرا این کار را انجام میدهید بیان میکنند.
به “صفحه درباره ما”، وب سایت تان دوباره فکر کنید و ببینید آیا درباره شماست؟
نوشتن درباره خودتان یا برندتان می تواند اضطراب آور باشد. اما با فرآیند صحیح، می توانید یک صفحه درباره ما قانع کننده ایجاد کنید.
صفحه درباره ما صفحه ای در وب سایت شما است که همه چیز را در مورد شما به خوانندگان شما می گوید. توضیحاتی که جنبه های کسب و کارتان و شما را به عنوان یک کارآفرین پوشش می دهد. میتواند شامل محصولات یا خدماتی باشد که ارائه میدهید، نحوه به وجود آمدن شما به عنوان یک کسبوکار، ماموریت و چشمانداز شما، هدف شما و شاید چیزی در مورد اهداف آینده شما نیز باشد. صفحه درباره ما شما فرصت مناسبی برای گفتن داستان کسب و کارتان است.
داستانی درباره نحوه عملکرد برند شما برای کمک به مخاطبان، غلبه بر مبارزات و دستیابی به نتایج شگفت انگیز است.
حتی اگر صفحه درباره ما یکی از مهمترین عناصر یک وب سایت است، اغلب یکی از نادیده گرفته ترین عناصر است. در مقایسه با یک صفحه فرود، یک صفحه درباره ما به شما کمک می کند تا با طیف وسیعی از موارد ارتباط برقرار کنید:
به عنوان بخش مهمی از وب سایت شما، صفحه درباره ما می تواند شما را از رقبای خود متمایز کند و برند شما را به شکلی مثبت بسازد.
مطمئن شوید که اطلاعاتی که در صفحه درباره ما اضافه می کنید دقیقاً نشان دهنده شخصیت شما به عنوان یک برند است.
از مراحل زیر برای ایجاد یک روایت برای تجارت استفاده کنید:
مرحله را تنظیم کنید: مشکل صنعتی را که باعث شد شما وارد عمل شوید را شرح دهید.
با مانع مقابله کنید: نحوه تصمیم گیری خود را برای رسیدگی به این مشکل و چالش هایی که در طول مسیر با آن روبرو شده اید، بیان کنید.
راه حل را معرفی کنید: نحوه پیگیری اهداف شرکت شما و نقاط دردناکی که قصد دارید به آنها رسیدگی کنید را ذکر کنید.
تصویر بزرگتر را به اشتراک بگذارید: جزئیات اهداف آینده خود را به اشتراک بگذارید یا اهداف و ماموریت خود را بیان کنید.
به عنوان یک قاعده کلی، باید هدفتان این باشد که به طور مستقیم با کاربران هدف خود صحبت کنید، به گونه ای که گویی در حال گفتگو با آنها هستید، اما محتوای بیش از حد ننویسید.
الگوی خاصی برای ایجاد یک صفحه درباره ما وجود ندارد. با این حال، مولفههای کلیدی برای ایجاد یک پیشنهاد قانعکننده با داستان برند شما وجود دارد.
می توانید عناصر زیر را در صفحه درباره ما، در وب سایت تان قرار دهید تا دلیل وجود برندتان را به مشتریان منتقل کنید:
بازدیدکنندگان وبسایت خود را به گذشته ببرید و به آنهادیدگاهی از تاریخچه کسب و کارتان بدهید. میتوانید به آنها نشان دهید که کجا، چگونه و چه زمانی شروع کردهاید، چیزهایی را که کسبوکارتان در این راه به دست آورده است نشان شان دهید. می توانید نقاط عطف و دستاوردهای مرتبط با کسب و کارتان را به شیوه ای جذاب به اشتراک بگذارید.
اگر تاریخچه بلندبالایی دارید می توانید آن را در قالب یک جدول زمانی نشان دهید. شاید مشتریان شما علاقه داشته باشند که بدانند در طول سال ها چگونه رشد کرده اید.
هر کسبوکاری داستانی دارد که ارزش گفتن دارد، و معمولاً داستانی است که توجیه میکند چرا شما حتی تجارت میکنید و مشتری دارید. برخی از شرکتهای صد ساله صفحاتی از محتوا دارند که میتوانند در این بخش قرار بگیرند، در حالی که استارتآپها میتوانند داستان چگونگی تولد شرکت، چالشها و چشمانداز آن برای آینده را بیان کنند.
یادتان باشد گفتن درباره تاریخچه و گذشته تان نباید باعث شود که درباره مسیری که پیش رو دارید نگویید.
با افزودن جزئیات افرادی که علاقه مند به کسب و کار شما هستند، یک عنصر احساسی را به صفحه درباره ما اضافه کنید. مردم راحتتر با انسانها ارتباط برقرار میکنند، بنابراین اجازه دهید شخصیت همکارانتان از طریق صفحه درباره ما بدرخشد.
یک اینفوگرافیک خوش ساخت ممکن است به بازدیدکنندگان کمک کند که شما یا کسب و کارتان را بهتر از کلمات به خاطر بسپارند. بنابراین اگر فکر میکنید برای برند یا کسبوکار شما موثر است، از توضیحات طولانی صرفنظر کنید و یک گرافیک خوب طراحی شده اضافه کنید که میتواند به بازدیدکنندگان کمک کند مفهوم شما را درک کنند. شاید بخواهید یک ویدیوی جالب در مورد نحوه ایجاد کسب و کار یا داستان خود اضافه کنید و بگذارید خودش صحبت کند.
لازم نیست صریح بگویید “مأموریت ما ____ است”، اما باید ماموریت کسب و کار خود را در صفحه درباره ما بیان کنید. این برای جذب استعدادها و همچنین سرنخ هایی که اهداف شرکت شما دارد، کلیدی است.
مطمئناً، شما یک صفحه اصلی و صفحات اختصاصی برای محصولات خود دارید، اما خلاصه کردن پیشنهادات خود در صفحه درباره ما بسیار مهم است تا آنها را با ارزش های برند در پیام های خود مرتبط کنید. مزایا را برجسته کنید و کارهایی را که انجام می دهید و چرا منحصر به فرد است را به نمایش بگذارید.
بررسیها، آرمهای مشتری، مطالعات موردی و نتایج، به صفحه درباره ما وب سایت تان سازگاری میبخشد. این ثابت می کند چیزی که شما می گویید واقعی است.
با در نظر گرفتن این مؤلفه ها، چارچوبی خواهید داشت که از آن می توانید یک صفحه جذاب و منحصر به فرد درباره ما بسازید.
اگر وب سایت تان شخصی است یا یک شرکت کوچک هستید شاید تصور کنید چیزی برای گفتن در صفحه درباره ما ندارید. این دو نمونه را خیلی می پسندم. اولی هنرمند سالخورده ای است که با چوب ها زندگی می کند. دومی درباره یک باغبان است.
http://poc-sculpture.com/mon-histoire
بعد از بازنشستگی بود که به عشق قدیمی ام بازگشتم: نجاری. با این حال، با روحیه شدید مستقل کار سنتی، محدودیت های پولی.
من به جایی می روم که انحناهای چوب من را هدایت می کند، به خودم اجازه می دهم با غریزه ام هدایت شوم، در آزادی و استقلال کامل، بدون دستور و مهلت زمانی. سرگردانی، موتور من است بدون خطوط مستقیم و بدون قطعیت.
درختان، چوب هایشان همیشه مرا مجذوب عظمت خود و جایگاه مهمی که در تاریخ ما داشته اند، کرده است.
درختان ریه هایی هستند که بخش بزرگی از آلودگی ناشی از بهره برداری از زمین را می خورند! بنابراین من برای چوب احترام زیادی قائلم و اینگونه است که تقریباً تمام مواد مجسمههای من از تیلهها یا کندههایی میآید که به اجاقهای چوبی ختم میشدند و به قول معروف «پیرمرد و چوب قدیمی فقط از یکی میترسند»… سفر خوب به سرزمین رویاهای بیداری من!
About Me ( Author )
من در خانه کار می کنم و دوست دارم در تابستان با یک فنجان چای و لپ تاپ بنشینم و بتوانم در حین کار از باغم لذت ببرم.
این وب سایت را ایجاد کردم. به شما ایده ها و الهاماتی برای ایجاد گریز خود از زندگی روزمره می دهد. یکی از علایق من استفاده از آب در باغ است. از کوچکترین حمام پرندگان گرفته تا حوض با آب عمیق. استفاده از آب در هر فضای باغی می تواند نه تنها ظاهر و احساس باغ شما را دگرگون کند، بلکه صدا را نیز تغییر می دهد. در حالی که هنگام کار می توانم صدای آرام آب را از حوض و آب نما بشنوم.
ممکن است ما همیشه تصمیمات درستی نگیریم، اغلب این اشتباهات باعث می شوند که سریعتر یاد بگیریم و پیشرفت کنیم. گاهی اوقات، نقص بهترین طراحی است.
من عاشق ماهی داری هستم. نه تنها در حوض باغ، بلکه در آکواریوم خانه ام. بنابراین، استفاده از ماهی در رشد گیاهان برای من صرفاً یک بازی ساخته شده در بهشت بود.
امیدوارم در این وب سایت چیزی برای همه وجود داشته باشد و امیدوارم آنچه را که به دنبالش هستید بیابید. اگر هیچ چیز دیگری نیست. در آن روزهای تنبل تابستانی که پشت لپتاپم با یک فنجان چای دوستداشتنی مینشینم و به آبنماهایم گوش میدهم، چیزی برای خواندن خواهم داشت. فرزندان من خانه حشرات را که به عنوان یک خانواده با هم ساختیم، دوست دارند. این خانه بسیاری از اشکالات شگفت انگیز و موجودات کوچک و حتی زنبور است که به من الهام بخش نوشتن این راهنمای شناسایی زنبور عسل است.
برای بسیاری از شرکت ها، صفحه درباره ما به جای انتقال یک پیام بازاریابی منحصر به فرد، صرفاً یک فرم رسمی برای پر کردن نقشه سایت است. با این حال، برخی از برندها فراتر از این هستند و تصاویری چشم نواز طراحی می کنند و کاری می کنند تا از رقبا متمایز شوند. شما باید زاویه منحصر به فرد خودتان را پیدا کنید تا صفحه درباره ما واقعا خواندنی شود.
چه یک کارآفرین انفرادی، چه یک آژانس دوتایی پویا، یا یک شرکت جهانی تمام عیار با صدها عضو تیم باشید، درخشش کسانی که در موفقیت شما نقش دارند صفحه درباره ما وب سایت تان را جذاب می کند.
نتایج را به نمایش بگذارید اما فهرست کردن یک جریان خسته کننده از تمجیدها درست نیست.