یک NAP ثابت بخش مهمی از جستجوی محلی گوگل و الگوریتم های محلی است بنابراین اهمیت آن در سئوی محلی آشکار می شود.
سازگاری NAP بخش مهمی از جستجوی محلی گوگل و الگوریتم های محلی است.
به این معنی است که ایجاد نقل قول با یک NAP ثابت در فهرست نمایه کسب و کار و سایر فهرست ها و سایت های آنلاین می توانند بر سئوی محلی شما تاثیر بگذارد.
با این حال دانستن NAP ثابت برای کاربر نیز مهم است زیرا فهرست های آنلاین و سایت های نشانک گذاری اجتماعی فقط توسط گوگل استفاده نمی شود بلکه توسط انسان ها نیز استفاده می شوند.
حفظ سطح بالایی از سازگاری و دقت، خطر اشتباهات موتورهای جستجو را که به صورت مکانیکی داده ها را پردازش می کنند کاهش می دهد.
همچنین خطر اصطکاک کاربر را کاهش می دهد.
اگر مشتری بالقوه ای که سعی با کسب و کار شما تماس بگیرد با شماره تلفن ساعات کاری فروشگاه یا آدرس ایمیل نادرست مواجه شود.
اطلاعات متناقض می تواند اعتماد گوگل را به موقعیت مکانی شما کاهش دهد.
ردیابی اطلاعات کلیدی کسب و کار، حتی برای یک مکان واحد می تواند کار دشواری باشد.
بسیاری از کسب و کارها سفرکاربر و تجربه برند را زمانی شروع می کنند که کاربر اولین درخواست را از طریق تلفن یا ایمیل انجام می دهد یا زمان قابل توجهی را در وب سایت شما می گذراند.
با این حال سفر خیلی زودتر شروع می شود.
داده های گوگل نشان می دهد که 5 نقطه وجود دارد که اغلب منجر به خرید/اقدام مثبت در سایت می شود:
سفر کاربر زمانی شروع می شود که برند شما را برای اولین بار در فهرست نتایج جستجو، نتایج محلی، روی نقشه یا فروشگاه فیزیکی شما می بینند.
اینجاست که NAP ثابت اهمیت می یابد زیرا کاربران برای پیشرفت در سفر خود به اطلاعات ثابت نیاز دارند.
اغلب فرض می کنیم که کاربران کسب و کارها و مارک های محلی ما را از طریق وب سایت ها، پست های مهمان و اطلاع رسانی ما و فهرست های نمایه کسب و کار گوگل ما پیدا می کنند.
با این حال کاربران برند ما را از طریق انواع پورتال های آنلاین از جمله دایرکتوری هایی که در آن نقل قول ها و فهرست های خود را ایجاد می کنیم پیدا می کنند.
هنگامی که کاربران اولین جستجوهای خود را انجام می دهند این اولین فرصت شما برای تاثیر گذاری است و بخشی از سفر کاربر است.
اگر به طور برجسته در بسته محلی یا SERP ظاهر می شوید می خواهید کاربرانتان روی محتوایی کلیک کنند که هم ارزش ارائه می کند و هم هدف کاربرشان را برآورده می کنند.
در بسیاری از موارد زمانی که یک وب سایت “بومی سازی” شود به معنای تولید محتوای صفحات محلی است.
یک صفحه محلی تنبل صفحه ای است که ارزش کمی برای کاربر ارائه می کند و تنها با هدف رتبه بندی عبارات جستجوی محلی وجود دارد.
حتی اگر تمام محتوای این صفحات را بازنویسی کنید و مطمئن شوید که تکراری نیستند اما همه آنها دقیقا پیام یکسانی را با شهر متفاوتی که هدف گرفته شده دارند، به هیچ وجه ارزشی ندارند. با این حال این وابسته به جایگاه است و در برخی از جایگاه های کوچکتر ممکن است گوگل این را به دلیل عدم وجود رقابت و سایر گزینه های اجرا رتبه بندی کند.
مسلما برای شرکت هایی که فروشگاه های فیزیکی ایجاد صفحات محلی باارزش بسیار آسان تر است.
دستورالعمل های ارزیابی کیفیت گوگل محتوا را در دو بخش تعریف می کند:
محتوای اصلی وب سایت شما باید منعکس کننده محصول/ خدماتی باشد که ارائه می دهید.
با عناصر محتوایی پشتیبانی کننده که ارزش و ارتباط موضوعی را در اطراف مکان می افزاید.
این را می توان به روشی غیر تجاری از طریق وبلاگ به عنوان راهنما یاب عنوان منابع اضافی پیاده سازی کرد.
یک NAP ناسازگار یا نادرست می تواند منجر به ناامیدی کاربران و از دست رفتن مشتریان شود و سئوی شما را دچار تزلزل کند.
NAP ناسازگار می تواند ناشی از تعدادی خطای انسانی و تغییرات تجاری باشد. از جمله:
نه تنها همه موارد می توانند مشکلاتی را برای سئوی محلی شما ایجاد کنند بلکه می توانند تعدادی از مشکلات تجربه کاربر را نیز ایجاد کنند.
تجربه کاربری ضعیف باعث از دست دادن فروش و آسیب به برند شما می شود.
تجربه کاربری فراتر از بسته محلی و SERP ها به وب سایت شما نحوه مدیریت سفر محلی و اینکه آیا می تواند تمان اهداف محلی را برآورده کند گسترش می یابد.
توانایی پیگیری و گزارش دقیق موفقیت فعالیت های بازاریابی بسیار مهم است. با این حال مواردی برای “گزارش بیش از حد” یا “ارزیابی بیش از حد” به خصوص وقتی صحبت از سئوی محلی باشد.
الگوریتم های محلی گوگل با الگوریتم متفاوتی نسبت به نتایج جستجوی ارگانیک سنتی اجرا می شود و هنگام جستجو به شدت تحت تاثیر موقعیت مکانی کاربر قرار می گیرد.
مطالعه مقالات زیر را برای بهبود سئوی محلی وب سایت تان پیشنهاد می کنیم:
سئوی محلی چیست و چطور می توانیم در رتبه بندی های محلی جایگاه خوبی کسب کنیم؟