چطور از وب سایت مان کسب درامد کنیم؟ با تولید محتوا. چقدر طول می کشد با تولید محتوا به درامد برسیم؟ حالا طور دیگری می پرسم؟ چطور می توانیم با تولید محتوا از همان ماه اول، از وب سایت مان کسب درامد کنیم؟
چرا تولید محتوایی که به کسب درامد از وب سایت منجر شود مشکل به نظر می رسد؟ چون نمی دانیم محتوا به چه چیزهایی باید تمرکز کند.
برای تولید محتوایی که برای وب سایت تان درامد آفرینی کند باید به نکات زیر تمرکز داشته باشید:
اگر این سه کار را انجام نمی دهید نمی کنید، تولید محتوا یا توصیه های دیگر سئو کمکی به کسب درامد وب سایت تان نخواهد کرد.
محتوای موفق به این سه کلید بستگی دارد، فرقی هم نمی کند وب سایت شما در چه موضوعی فعالیت می کند. اگر محتوای شما در هر یک از این زمینه ها ضعیف است، در واقع قدم اول را برداشته اید. چون مشکل وب سایت تان را شناسایی کرده اید و حالا می توانید آن را برطرف کنید.
اگر روی خواننده تمرکز کنید موتورهای جستجو روی شما تمرکز خواهند کرد. محتوایی تولید کنید که به نیازهای کاربران پاسخ دهد، این وب سایت شما را یک قدم به کسب درامد نزدیک می کند:
E-A-T مخفف “تخصص، اقتدار، و اعتماد” است. این خلاصه توصیه ها برای یک محتوای کامل است. شما میتوانید با تولید محتوایی که به خوبی تحقیق شده است، این دیدگاه را برای خوانندگان خود ایجاد کنید که محتوای شما اطلاعاتی ارائه می دهد که به راحتی در دسترس نیست.
خودتان را جای کاربران بگذارید:
این همان چیزی است که گوگل از سایت جدید شما میخواهد، و منظور E-A-T هم همین است.
چه چیزی محتوای شما را از هر چیز دیگری در اینترنت متمایز می کند؟ برای قرار گرفتن در صفحه 1 گوگل، فقط باید چیزی بهتر از 10 نتیجه برتر در گوگل منتشر کنید.
برای افزایش واقعی ارزش محتوای خود، چند چیز دیگر وجود دارد:
استفاده از این 3 کلید در تولید محتوا کسب درامد از وب سایت را، برایتان بدیهی می کند.هنگامی که درک درستی از این سه کلید پیدا کردید، بقیه به طور طبیعی به دست می آیند.
درست مانند سه کلید، این استراتژی حول محور سادگی می چرخد.
همه چیز از اینجا شروع می شود. تنها چیزی که باید پیدا کنید کلمات کلیدی با رقابت کم و فرصت بالا هستند. این فرآیند را پیچیده نکنید. ساده است.
بازاریابی خوب بر همه چیز برتری دارد و محتوای خوب تفاوتی ندارد. تا زمانی که حتی تقاضای کمی برای اطلاعاتی که منتشر می کنید وجود داشته باشد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که محتوای بهتری نسبت به دیگران ایجاد کنید و نتایج را مشاهده خواهید کرد.
این را در صدها کلمه کلیدی پیاده کنید. مثل قبل رشد خواهید کرد.
این ممکن است آخرین چیزی باشد که می خواهید بشنوید، اما تنها چیزی است که می تواند رشد ارگانیک و نتایج شما را تسریع کند. اجازه ندهید که شما را بترساند. در عوض این را بشنوید:
مهمترین چیزی که در اینجا باید درک کنید این است که می توانید وب سایت خود را بهینه سازی کنید تا عالی به نظر برسد و می توانید یک لوگوی عالی داشته باشید، اما فقط تولید محتوا برای شما ترافیک می آورد و مهمتر از همه برای شما درامد کسب می کند.
به جای انطباق با سبک ها و قالب های مختلف نوشتاری، بهتر است استراتژی محتوای خود را ساده نگه دارید. بر تولید یک نوع محتوا تمرکز کنید. هر نوع محتوا مزایا و معایب خاص خود را دارد.
به طور کلی سه نوع محتوا داریم:
لینک سازی یکی از فاکتورهای رتبه بندی گوگل است. اکثر مردم هنگام ساخت لینک شکست می خورند زیرا مسیر تلاش برای دریافت لینک های سریع را طی می کنند.
لینک های سریع برای موفقیت وب سایت شما مفید نیستند. آنها با ارسال هرزنامه به هر سایت، لیست ایمیل و دوستان ساخته شده اند تا سعی کنند کسی را وادار کنند تا محتوای شما را به اشتراک بگذارد و به شما لینک دهد.
به دست آوردن یک لینک طبیعی خیلی مهمتر از 100 لینک هرزنامه از مکان های تصادفی است که به محتوای شما مرتبط نیستند.
راه های بسیار بیشتری وجود دارد، اما این پنج مورد تمام چیزی است که برای موفقیت در ساخت لینک خود نیاز دارید.
شما مجبور نیستید برای کسب درامد هر ماه 500 مقاله تولید کنید اما حتما استراتژی 3 کلید را اجرا کنید و در انتشار محتوا ثبات داشته باشید.
پیشنهاداتی برای تولید محتوایی که به کسب درامد از وب سایت تان کمک کند:
تیم های تولید محتوا و سئو چگونه با هم همکاری کنند؟