اغلب تیم های تولید محتوا با اولویت تجاری کار می کنند و جدا از تیم های سئو هستند. بنابراین مهم است که تیم تولید محتوا به سئو اهمیت دهد.
برخی از وظایف متخصص سئو می تواند شامل موارد زیر باشد:
برای اینکه بفهمید چگونه تیم های سئو و محتوا می توانند نزدیکتر با هم کار کنند ابتدا متوجه شوند که علایق آنها چیست.
KPIهای تیم محتوا اغلب بر معیارهای تعامل متمرکز است:
تیم محتوا باید به شدت با نیازهای افرادی که برایشان می نویسند هماهنگ شوند تا همه این حوزه های اندازه گیری را به حداکثر برسانند.
تیم های سئو اطلاعات خوبی در مورد اینکه مردم دنبال چه چیزی هستند، چگونه آن را جستجو می کنند دارند.
اگر تیم های محتوا به داده های جستجوی کاربر دسترسی داشته باشند، هر دو تیم می توانند تعداد بازدیدهای خود را افزایش دهند و ارزش بیشتری برای مشتریان فراهم کنند.
هنگامی که بدانند کاربرانشان دنبال چه چیزی هستند و چگونه می خواهند آن را پیدا کنند تیم محتوای شما باید بداند چگونه کار خود را در موقعیتی قرار دهد که پیدا شود.
مهم ترین نکته این است که آن را ساده نگه دارید.
معمولا یکی دو نفر از اعضای تیم تولید محتوا به سئو علاقه نشان می دهند. آن ها را کنار خود نگه دارید و تشویق شان کنید به راه خود ادامه دهند و مهارت خود را توسعه دهند.
بهترین راه برای تشویق همکاران ارائه نتایج است.
واضح ترین و مستقیم ترین پیامد تیمی که سئو را در گردش های کاری خود گنجانده است این است که محتوای بیشتری نسبت به تیمی که فقط سئو دارد بهینه می شود و علاقه و انگیزه تیم را بالا می برد.
مقالات پیشنهادی ما درباره محتوا و سئو:
نکات تقویت تیم تولید محتوا برای کسب رتبه های برتر سئو