تیم های تولید محتوا را تشویق کنید تا سوالات درست بپرسند و با استفاده از تجزیه و تحلیل فایل گزارش به بهبود سئو کمک کنند.
خیلی از تیم ها همچنان محتوا را بدون هدف و بدون کلمه کلیدی(KPI) تولید می کنند.
برای اینکه وب سایت یا شرکت مورد نظر کاری فراتر از “صرفا انتشار محتوا” انجام دهد باید طرز فکرش را تغییر دهد.
شرکت ها باید روش های قبلی خود را بازبینی کنند.
عملکرد محتوا را با استفاده از داده های سرچ کنسول تحلیل کنند.
موقع ارزیابی محتوا باید فاکتورهای ترافیک، خزیدن و لینک سازی ها بررسی شود.
این کار 4 مرحله دارد:
متاسفانه این طرز فکر میان تیم های تولید محتوا هنوز رایج نشده:
“می خواهم محتوا همان روز توسط موتور جستجو کشف شود. عرض 3 روز خزیده شود، عرض یک هفته فهرست بندی شود و 200 بازدید ارگانیک داشته باشد”
توجه بیشتر سایت ها فقط به تعداد محتوای منتشر شده است و اصلا دقت ندارند که چقدر طول کشید تا محتوایشان ایندکس شود و چقدر زمان برد تا محتوا رتبه بندی شود و ترافیک ارگانیگ را به سایت هدایت کند.
اگر محتوا آنالیز نشود، تاثیر قابل توجهی برای سئوی سایت نخواهد داشت و این یعنی هدر رفتن پول.
شاید این روش در گذشته جواب می داد اما حالا اینطور نیست.
حالا باید چنین سوال هایی بپرسید و برای آنها پاسخ مناسبی پیدا کنید.
سوالاتی مثل:
اینکه بدانید موتورهای جستجو چگونه محتوای شما را می خزند برای بهبود سئوی شما ضروری است. چون اولین قدم پس از کشف محتوا، خزیدن مجدد صفحات، ایندکس شدن و رتبه بندی گوگل است.
وقتی تیم های محتوا به سوالات بالا پاسخ دادند می توانند پاسخ ها را به هم وصل کنند.
به این ترتیب تاثیر کار تیم محتوا بررفتار موتور جستجو معلوم می شود.
توجه به این نکات سئوی سایت تان را بهتر هم می کند:
مرحله آخر پیاده سازی این اطلاعات در محتواست.
اگر تیم ها به این نکات دقت کنند تولید محتوا سرگرم کننده و سئوی سایت تان لذت بخش خواهد بود.
امیدواریم با این تقویت کننده ها تیم تولید محتوای تان بهترین رتبه های گوگل را کسب کند.