حتی بهترین سایتها میتوانند هر از گاهی از یک به روزرسانی و طراحی مجدد بهره ببرند. انتخاب برای شروع طراحی مجدد وب سایت یک تصمیم بزرگ است.
با این حال از آنجایی که وب سایت شما جایی است که کسب و کار شما به صورت آنلاین زندگی می کند، باید بهترین کار خود را انجام دهید. اگر وب سایت شما مانند گذشته در حال تبدیل نیست یا نرخ پرش شما بالا است، وقت آن است که دوباره کار کنید.
مزایای مختلفی در ارتباط با طراحی مجدد وب سایت وجود دارد. پس از اجرای طرح جدید خود، اجازه دهید در مورد برخی از نتایجی که می توانید منتظر آنها باشید صحبت کنیم.
راه های زیادی برای افزایش نرخ تبدیل وجود دارد. با این حال، یکی از بهترین راه ها برای انجام این کار این است که وب سایت خود را به روز کنید، بنابراین برای مصرف کنندگان جذاب تر است. هرچه سایت شما قانعکنندهتر باشد، احتمال اینکه مشتریان اقدام مورد نظر خود را انجام دهند بیشتر میشود.
مشتریانی که از وب سایت شما بازدید می کنند و تجربه خوشایندی دارند، احتمال بازگشت بیشتری دارند. 88 درصد از مشتریان پس از تجربه کاربری ضعیف، کمتر به یک سایت باز می گردند. این فقط برای نسخه دسکتاپ سایت شما صدق نمی کند. 85 درصد از بزرگسالان معتقدند سایت موبایل سایت شما باید به همان اندازه خوب یا حتی بهتر از نسخه دسکتاپ باشد.
اگر وب سایت خود را با تفکر و با در نظر گرفتن بهینه سازی موتور جستجو (SEO) دوباره طراحی کنید، می توانید رتبه بندی سایت خود را در گوگل افزایش دهید. برای انجام این کار، باید بهترین شیوه های سئوی درون صفحه را بگنجانید.
به عنوان یک قاعده کلی، بهتر است سایت خود را بیشتر به روز کنید تا کمتر. به طور معمول، به کسب و کارها توصیه می شود که هر سه سال یک بار سایت خود را مجدد طراحی کنند. با این حال، ممکن است تصمیم بگیرید که وب سایت شما قبل از سه سال مجدد طراحی شود. این ما را به نکته بعدی می رساند: شش دلیل اصلی برای طراحی مجدد وب سایت
چه وب سایت شما از نظر بصری غیرجذاب باشد، قدیمی باشد یا دارای اشکال باشد، مشکل اصلی یکسان است: بی اثر است یا به اندازه ای که باید موثر نیست. در اینجا برخی از نشانه های اصلی وجود دارد که نشان می دهد وب سایت به طراحی مجدد نیاز دارد.
اگر میخواهید رمزگشایی کنید که آیا سایت شما به طراحی مجدد نیاز دارد، به دادهها نگاه کنید. نرخ پرش شما می تواند چیزهای زیادی در مورد اثربخشی وب سایت شما به شما بگوید. اگر نرخ پرش سایت شما 26 تا 40 درصد یا کمتر باشد، عالی در نظر گرفته می شود. 41% تا 55% متوسط است و 56% تا 70% کمتر از حد متوسط است. اگر نرخ پرش شما بیش از 70 درصد باشد، وب سایت شما “بی اثر” در نظر گرفته می شود و نیاز به توجه دارد.
این بدان معنا نیست که شما نباید وب سایتی را با نرخ پرش پایین دوباره طراحی کنید. اگر می خواهید نرخ پرش پایین خود را حفظ کنید، باید به طور دوره ای سایت خود را به روز رسانی کنید تا موفقیت سایت خود را تقویت کنید. با این حال، ما می گوییم که اگر نرخ پرش شما در سطح بالاتری است، قطعا باید طراحی مجدد را در اولویت قرار دهید.
ما نمی توانیم به اندازه کافی بر اهمیت داشتن یک وب سایت سازگار با موبایل تاکید کنیم. در سه ماهه دوم سال 2022، دستگاه های تلفن همراه نزدیک به 59 درصد از ترافیک وب سایت های جهانی را ایجاد کردند و این حتی تبلت ها را هم شامل نمی شود. علاوه بر این، 53 درصد از مصرف کنندگان از گوشی های هوشمند خود برای خرید استفاده می کنند. اگر سایت شما در تلفن همراه عالی به نظر نمی رسد، وقت آن است که آن را تعمیر کنید. اما خوب به نظر رسیدن در تلفن همراه کافی نیست، تجربه کاربر نیز حیاتی است. از نمونههای موفق طراحی وبسایت تلفن همراه را برای الهام گرفتن در طراحی مجدد وب سایت خود استفاده کنید.
مصرف کنندگان برای برندسازی منسجم ارزش قائل هستند. بر اساس مطالعه دانشگاه لویولا، استفاده از رنگ امضا می تواند شناخت برند شما را تا 80 درصد افزایش دهد. فرض کنید در حال به روز رسانی نام تجاری شرکت خود هستید، دیگر از لوگو یا فونت اصلی خود استفاده نمی کنید. شما نام تجاری را در رسانه های اجتماعی به روز کرده اید، اما وقتی مشتریان شما از سایت شما بازدید می کنند، ظاهر جدید شما را نمی بینند. این نه تنها این تصور را ایجاد می کند که سایت شما به طور معمول نگهداری نمی شود، بلکه گیج کننده است. مصرف کنندگان ممکن است مطمئن نباشند که آیا در مکان درستی هستند یا خیر.
زمانی که کسب و کار خود را شروع کردید، ممکن است یک الگوی آسان برای سفارشی سازی و قیمت مناسب انتخاب کرده باشید. اما اکنون، شرکت شما رشد کرده است، و دیگر به نظر نمی رسد مناسب باشد. این یک “مشکل” خوب برای داشتن است! با طراحی مجدد وب سایت تان، می توانید سایت خود را از رقبا متمایز کنید. سرمایه گذاری در سفارشی سازی سایت به برجسته شدن محصولات شما کمک می کند.
این یکی از دلایل اصلی برای طراحی مجدد وب سایت شما است: کاربرپسند بودن بسیار مهم است. اگر بارگذاری وب سایت شما بیش از 3 ثانیه طول بکشد، 40 درصد از مشتریان آن را رها می کنند. 39٪ از مردم وقتی تصاویر بارگذاری نمی شوند، دیگر با محتوای شما ارتباط برقرار نمی کنند. به روز رسانی فناوری و تجربه کاربری سرمایه گذاری سایت شما به مبارزه با این مشکلات کمک می کند.
آخرین اما مطمئنا نه کم اهمیت، کاهش فروش به شدت نشان می دهد که زمان آن رسیده که وب سایت خود را احیا کنید. معمولاً یک رابط کاربری گیج کننده مقصر این امر است، بنابراین مطمئن شوید که رفع آن بخشی از برنامه به روز رسانی شما است.
پیش بینی هزینه طراحی مجدد یک وب سایت دشوار است زیرا متغیرهای زیادی برای در نظر گرفتن وجود دارد:
هنگامی که پاسخ این سوالات را دریافت کردید، می توانید شروع به چیدن قطعات در مورد هزینه آن کنید. اگر کسب و کار شما بزرگتر است، طراحی مجدد می تواند هزینه بالاتری داشته باشد.
بهترین راه برای درک این موضوع این است که بفهمید شرکت شما مایل است چقدر پول برای طراحی مجدد اختصاص دهد. هنگامی که یک عدد به دست آوردید، می توانید به طور واقع بینانه تخمین بزنید که چقدر می توانید برای هر قسمت از طراحی مجدد وب سایت تان هزینه کنید.
شما تصمیم گرفته اید که وب سایت خود را مجدد طراحی کنید. بودجه ای اختصاص داده اید. حالا وقت آن است که کار خود را شروع کنید.
ابتدا، اجازه دهید توضیح دهیم که چرا به یک طراح و توسعه دهنده وب سایت نیاز دارید. طراحی وب سایت همه چیز در مورد قابلیت استفاده و زیبایی شناسی سایت است. تمرکز بر جنبه های بصری وب سایت است. برعکس، وظیفه توسعه دهنده وب سایت شما ایجاد مکانیسم هایی است که به سایت شما اجازه می دهد به درستی کار کند.
همچنین باید توجه داشته باشید که دو نوع توسعهدهنده وجود دارد:
هر کدام نقش متفاوتی در ایجاد یک سایت موفق دارند. توسعه دهندگان فرانت اند کدی را می نویسند که مفاهیم طراح وب سایت شما را زنده می کند. این کد قسمت جلویی سایت را تعیین می کند، چیزی که بازدیدکنندگان هنگام بارگذاری وب سایت شما می بینند. توسعه دهندگان Back-end داده ها را در پایگاه داده سایت مدیریت می کنند و اجازه می دهند که به درستی در قسمت جلویی نمایش داده شوند. اگر در حال ایجاد سئو در به روز رسانی وب سایت خود هستید، باید با متخصصی که در زمینه بهترین شیوه های سئو داخلی تجربه دارد نیز کار کنید.
اگر آژانسی را استخدام میکنید، آنها معمولاً قبل از بررسی تازهسازی سایت شما، یک ممیزی تجربه کاربر انجام میدهند. این می تواند شامل تجزیه و تحلیل رقیب و مخاطبان هدف باشد. حتی اگر با فریلنسرها یا هم تیمی های داخلی خود کار می کنید تا تازه سازی خود را تکمیل کنید، نباید این مراحل را نادیده بگیرید، زیرا آنها بینش ارزشمندی را در مورد آنچه سایت شما باید و نباید داشته باشد به شما ارائه می دهند.
سپس، زمان ایجاد نقشه راه از تغییرات طراحی UX است که پیاده سازی می کنید. پس از این، رابط کاربری خود را با کمک یک طراح UI دوباره کار خواهید کرد. در این مرحله، ممکن است تصمیم بگیرید که آزمایشی انجام دهید تا مطمئن شوید تیم شما در مسیر درست قرار دارد. هنگامی که از این جنبه های فنی اطمینان حاصل کردید، با طراح و توسعه دهندگان وب سایت خود کار خواهید کرد تا دیدگاه خود را زنده کنید. در نهایت، هنگامی که تیم شما ایجاد وبسایت تازهشدهتان را به پایان رساند، میتوانید آن را راهاندازی کنید و نتایج را اندازهگیری کنید تا ببینید کارتان چگونه نتیجه میدهد.
در حالی که بهبود وب سایت شما یک سرمایه گذاری است، ما معتقدیم که نتایج ارزشمندی را خواهید یافت. حفظ یک وب سایت جذاب از نظر بصری به مشتریان نشان می دهد که متعهد به ارائه بهترین تجربه کاربری ممکن برای آنها هستید.