10

تحویل سایت شرکتی

20

تحویل سایت فروشگاهی

30

بهینه سازی سایت

30

پروژه های اختصاصی


یک شرکت طراحی سایت و سئو در آذرشهر

مسیری که مرا به داده بنیان چیستا رساند

وقتی دانشجوی آی تی بودم می دونستم که می خوام شرکت خودم رو داشته باشم. وقتی همکلاسیام نسبت به آینده شغلی شون نگران بودند میگفتم شرکت راه میندازم و بیاید با خودم کار کنید. این حرفا با شوخیای متواضعانه بچه ها تموم میشد.

تو کلاسای درس برنامه نویسی می دونستم این اون کاریه که میخام ادامه بدم. من از ساعت ها برنامه نویسی کردن خسته نمیشم و دلم می خواست همه این صفحه رو درباره کدها صحبت کنم.

بعد از فارغ التحصیلی با درک دوندگی ها و مسایل کسب و کار شخصی، بیشتر تمایل داشتم با یه شرکت دیگه کار کنم تا بتونم رو یه موضوع تمرکز داشته باشم: برنامه نویسی.

من تو شهر کوچکی زندگی می کنم و چنین فرصتی برام ممکن نشد.

دو تا راه داشتم: تسلیم بشم، همرنگ جماعت بشم و همنوایی بکنم با عزیزانی که از همه چی ناراضی اند یا از منابع و سرمایه هایی که دارم استفاده کنم و یه فرصت جدید برای خودم و بقیه بسازم. خب! الان معلومه کدوم راهو انتخاب کردم.


داده بنیان چیستا به دنیا می آید

زمزمه تولد داده بنیان چیستا با قطعی یک هفتگی اینترنت شروع شد. درست زمانی که دنبال ثبت شرکت و پیدا کردن دفتر کار بودم اینترنت قطع شد. نمی دونستم چه اتفاقی قراره بیفته. اون روزها رفتن دنبال کارای شرکت مثل راه رفتن تو تاریکی بود تو جایی که نمیشناسی.

بعد از اینترنت هم کرونا اومد و تعطیلی های پی در پی. دختر تازه به دنیا اومده من، داده بنیان چیستا اون روزا حال "ابیگیل" کوچک رو داشت تو فیلم ثانیه ها و منم باید برای زنده موندنش تلاش میکردم.

وقتی طراحی سایت رو شروع کردم دیدم یه وب سایت صرفا با طراحی نمی تونه انتظارات مشتری رو براورده کنه و برای دیده شدن به سئو نیاز داره. وقتی سئو رو اضافه کردم دیدم یه سایت خوب سئو شده خوب هم دیده میشه و با دیده شدن امنیتش به خطر میفته. بنابراین امنیت استاندارد رو هم آوردیم تو فعالیت هامون.

وقتی زندگی می کنی و به تنت، روانت، ذهنت، حست، اجازه زندگی کردن میدی می فهمی که اوضاع نه اونقد بده که به انفعال کشیده بشی و نه اونقد خوبه که با حرفای انگیزشی در رویاها بمونی.

تقریبا از هر آدم موفقی که بپرسی از کجا شروع کنم: جواب میده از همون جایی که هستی، و اگه بپرسی با چی شروع کنم: جواب میده با اون چیزی که داری.

ما شروع کردیم و ادامه میدیم...


    • مهارت ما در HTML و CSS98%
    • مهارت ما در سئو و بهینه سازی95%
    • مهارت ما در وردپرس98%
    • مهارت ما در php98%
 

طراحی وب سایت های وردپرسی

سئو و طراحی وب سایت های اختصاصی


بعضی از مهارت های ما