E-A-T چیست؟ مخفف کلمات Expertise(تخصص)، Authoritativenes(اقتدار)، Trustworthiness(اعتماد) است.
به طور خلاصه مشخصه ای است که نشان می دهد یک صفحه با کیفیت است و آن را برای کاربران مفید می کند.
از نظر فنی عامل رتبه بندی نیست اما می تواند بر رتبه بندی تاثیر بگذارد.
دستورالعملی است که گوگل از آن برای تعیین اینکه چه محتوایی باکیفیت است و باید در رتبه بندی بالاتر قرار بگیرد استفاده می کند. البته نباید از فاکتورهای دیگر رتبه بندی غافل شویم.
حتی E-A-T نباید بیش از اندازه مهم شود و گری ایلیس هم قبلا اشاره کرده که صحبت هایی که راجع به E-A-T می شود بیش از اندازه است.
گوگل می خواهد بداند چه کسی محتوا را ایجاد می کند و آیا آن سایت منبع قانونی برای آن دانش است. بنابراین حتما صفحه درباره ما را داشته باشید. صفحات نویسنده نیز یک راه ساده برای تثبیت قابل اعتماد بودن شماست.
19 می 2022، اسلاوسکی درگذشت. او نمونه بارز کسی بود که نامش برای گوگل مهم بود. اگر تمایل داشته باشید می توانید درباره بیل اسلاوسکی بیشتر بدانید.
محتوای شما خبری است؟ آموزشی است؟ توصیفی است؟
از عناوینی استفاده کنید که هدف محتوای شما را مشخص می کند و از زبانی ساده استفاده کنید.
محتوای پیچیده تولید نکنید. مستقیما سر اصل مطلب بروید و موضوع را تا حد امکان واضح و کامل پوشش دهید.
محتوا را به روز کنید و لینک ها را مخصوصا برای محتواهای دارای رتبه بالا بررسی کنید تا مرده یا شکسته نباشند.
مثلا در این مقاله از نظر گری ایلیس استفاده شده است.
بررسی موضوع از جهات مختلف آن مقاله را قابل اعتماد می کند.
از اعتبار آنلاین خود محافظت کنید. پروفایل های اجتماعی خود را برای نام تجاری خود رزرو کنید تا کس دیگری آن را تصاحب نکند.