سئوی کلاه سفید فاکتورهای زیادی را در نظر می گیرد.
از جمله:
البته وزن این عوامل به ماهیت یک جستجو بستگی دارد.
به گفته گوگل الگوریتم های جستجوی آنها به پنج عامل کلیدی در تعیین اینکه کدام نتایج بالای نتایج جستجوی آنها ظاهر می شود نگاه می کند:
توجه به این عوامل باعث می شود از رقبا پیشی بگیرید.
چند نکته خاص در مورد پیاده سازی تکنیک های کلاه سفید وجود دارد:
اگر مطمئن نیستید که وب سایت شما معیارهای سازگاری با موبایل را دارد یا نه وارد سرچ کنسول خود شوید و گزارش قابلیت استفاده از موبایل را مشاهده کنید.
5 مزیت استفاده از GMB:
1- این تبلیغات رایگان است
2- گوگل مپ به مشاغل مرتبط با جغرافیا کمک می کند
3- یک پروفایل بهینه شده تاثیر اولیه خوبی ایجاد می کند
4- رتبه بندی ستاره خوب باعث ایجاد اعتماد و ثبات اجتماعی می شود
5- امکان بررسی عملکرد پروفایل و کسب آگاهی
از آنجایی که گوگل به بهبود توانایی خود برای ارائه نتایج بیش از حد محلی ادامه می دهد داشتن داده های کامل و دقیق در پروفایل کسب و کار گوگل بسیار مهم است
این یک راه خوب است چون خیلی از کسب و کارها هنوز این کار را نکرده اند
تجربه صفحه گوگل با مجموعه ای از سیگنال ها تعریف می شود که برای اندازه گیری واکنش کاربران به یک صفحه وب طراحی شده اند.
این اندازه گیری فراتر از ارزش اطلاعات اولیه است.
گوگل از CWV استفاده می کند.
مجموعه ای از معیارها که عملکرد بارگذاری صفحه، تعامل، ثبات، سازگاری با موبایل، HTTPS، و دستورالعمل های بینابینی مزاحم را اندازه گیری می کند.
در مواردی که چندین صفحه ممکن است معیارهای جستجو را برای مرتبط بودن براورده کنند تجربه صفحه وزن بیشتری دارد.
صفحه ای که اطلاعات مورد نیاز را ارائه می کند همچنان بر صفحه ای با ارتباط کمتر اما تجربه صفحه بهتر، برتری دارد.
به طور خلاصه، تجربه صفحه می تواند SERP را شکست دهد. تجربه صفحه مرموز به نظر می رسد اما هر چه در سئو تخصص بیشتری کسب کنید کشف رمز و رازها آسان تر می شود.
گوگل همیشه مدیران وب سایت ها را تشویق کرده که تمرکز اصلی خود را بر ارائه یک تجربه کاربری خوب بگذارند.
همان طور که الگوریتم ها هوشمند تر می شوند وب سایت هایی که این کار را انجام می دهند بیشترین بهره را خواهند برد.
یک تجربه کاربری خوب بسیار عمیق تر از نوشتن کد تمیز است.
هدف طراحی UX در تجارت، بهبود رضایت و وفاداری مشتری از طریق سودمندی، سهولت استفاده و لذت ارائه شده در تعامل با یک محصول است.
برای اهداف سئو وب سایت شما، محصول است.
هدف این است که ابتدا هدف کاربر مشخص شود سپس روشی برای ناوبری روان توسعه یابد.
روشی که احساسات مثبت را بر می انگیزد و به تجربه کاربری خوب منجر می شود.
چیزی که حرفه ای ها را از آماتورها جدا می کند تست A/B است.
هر یک از ما تعصبات خاص خود را داریم ک بر نحوه ساخت یک صفحه وب تاثیر می گذارد
با اجرای یک سری آزمایش می توانید مشخص کنید چه چیزی کار می کند و چه چیزی کار نمی کند.
آزمایش را تا زمانی که به نتیجه برسید ادامه دهید.
کلمات کلیدی هنوز مهم است.
برای تحقیق کلمات کلیدی می توانید از Ahrefs و Semrush استفاده کنید.
البته الگوریتم های RankBrain و BERT روش استفاده از کلمات کلیدی را تحت تاثیر قرار دادند.
51% گزارش می دهند که جلب توجه مخاطب امروز نسبت به یک سال گذشته دشوارتر است.
از آنجایی که محتوا یکی از فاکتورهای برتر رتبه بندی گوگل است مهم است که آن را به درستی دریافت کنید.
این سه ویژگی را دارد: مفید، مخاطب مناسب، دستیابی به آن مخاطب، و به اشکال مختلفی ارائه می شود.
یک طرح جامع بازاریابی محتوایی شامل ترکیبی از موارد زیر است:
لینک سازی درست تاثیر سئوی سایت تان را چند برابر می کند و تاثیر تلاش های تان برای رتبه بندی را افزایش می دهد. من فکر می کنم لینک سازی پادشاه کلاه سفید سئو است.