وبلاگ نویسی هنوز برای سئو مفید است اما مانند خود سئو، در حال تکامل است. وبلاگ نویسی مرکز یک استراتژی موثر بهترین شیوه های سئو است.
این مهم است که استراتژی خود را با توسعه سئو ارزیابی کنید تا مطمئن شوید که وبلاگ نویسی و وب سایت شما به طور کلی دارای تخصص، اعتبار و اعتماد مورد نظر موتورهای جستجو را دارد. حتی با وجود همه تغییرات در استراتژی بازاریابی آنلاین، وبلاگ نویسی به عنوان یک ستون سئو باقی می مانند.
وبلاگ نویسی نه تنها می توانند سرنخ بیاورند بلکه آگاهی از برند را برای بازار هدف شما افزایش می دهند. اگر برای درک تاکتیکهای ساده سئو و نحوه دستیابی به مخاطبان خود وقت بگذارید، مطمئناً پایهای پررونق برای وبلگ نویسی خواهید داشت.
وبلاگ نویسی بخش مهمی از استراتژی سئو و بازاریابی آنلاین است. هر ماه 70 میلیون پست جدید تولید می شود. اما، چگونه آنها با بار بیش از حد محتوا در اینترنت این کار را انجام می دهند؟ خوب، آنها می توانند با استراتژی درست و با تمرکز بر اولویت های مربوط به وبلاگ نویسی، مانند سئو، و وقت گذاری برای درک مشتریان خود با این هدف برسند.
اما اگر کارشناس سئو یا بازاریاب محتوا هستید، ممکن است تعجب کنید که آیا هنوز ارزش ایجاد استراتژی های وبلاگ نویسی یا صرف وقت برای برون سپاری را دارد. شبکه های اجتماعی بخش ضروری استراتژی تولید محتوا هستند، اما به این معنی نیست که وبلاگ نویسی دیگر مهم نیست.
وبلاگ نویسی ترافیک بیشتری را به ارمغان می آورد و می تواند به ایجاد آگاهی و اقتدار برند کمک کند. این سرنخ ها و ترافیک به مشتری تبدیل می شوند و به ایجاد مخاطب کمک می کنند. اما وبلاگ نویسی تاثیرگذار که اهداف سئو شرکت شما را برآورده می کند موضوع دیگری است.
بنابراین، در حالی که وبلاگ نویسی مهم هستند، بسیار مهم است که برای ایجاد یک استراتژی موثر سئو که مخاطبان شما را جذب کرده و رشد دهد و مردم را به وب سایت برند شما بازگرداند، زمان بگذارید.
اکنون، بیایید درباره ضرورت وبلاگ نویسی برای سئو و برندها همین طوراستراتژی هایی که برندهای برتر برای اطمینان از تاثیرگذاری وبلاگ هایشان استفاده می کنند، بیاموزیم.
وبلاگ نویسی به ایجاد وفاداری و اعتماد کمک می کنند. ارائه مشاوره و اطلاعات قابل اعتمادی که مصرف کنندگان می توانند از آنها استفاده کنند، در موضوعاتی که شما در مورد آنها صحبت می کنید، قدرت ایجاد می کند.
وبلاگ نویسی راه بسیار خوبی است تا به آرامی مخاطبان سایت تان را افزایش دهید و اعتبار و رتبه سئو سایت تان را بالاتر ببرید.
بخش اساسی بهبود محتوا، مفهوم E-A-T است که مخفف تخصص، معتبر بودن و قابل اعتماد بودن است.
اگرچه این یک عامل رتبهبندی نیست، گوگل می گوید که E-A-T برای الگوریتم آن و نحوه تجزیه و تحلیل و تشخیص محتوا ضروری است. این بدان معناست که محتوای شما به اطلاعات دقیق، آموزنده و مفید در سراسر محتوا و وب سایت نیاز دارد.
بخش بعدی ساخت محتوای عالی، اطمینان از بهینه سازی آن برای موتورهای جستجو است. محتواهایی که به سوالاتی که مصرف کنندگان در صنعت شما می پرسند پاسخ می دهند، برای سئو مفید هستند.
علاوه بر این، ترکیب کلمات کلیدی در سرفصلها و زیرعنوانهای جذاب و منحصربهفرد، و همچنین محتوای منحصربهفرد شما که به خوبی تحقیق شدهاید، راهی مطمئن برای کمک به افزایش دید است. پیوند داخلی راه دیگری برای افزایش دید است. ایجاد لینک در سایر صفحات، وبلاگ ها و صفحات محصول در سایت شما می تواند به دیده شدن، آگاهی و قدرت برند کمک کند.
همچنین مهم است که به طول محتواهایی که با موضوع مورد بحث شما قابل مقایسه است نگاه کنید تا مطمئن شوید که به طور کامل موضوع را پوشش می دهید و طول آن را برآورده می کنید که به شما در رتبه بندی در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERPs) کمک می کند.
تصاویر راه عالی دیگری برای افزایش دیده شدن محتوای شما هستند. تصاویر راه عالی دیگری برای افزایش دیده شدن محتوای شما هستند.
محتوای جدید و اصلی می تواند برند شما را در بین بقیه رقبای شما برجسته تر کند. هنگامی که آنها به دنبال پاسخ سوالات خود هستند یا می خواهند چیزهای بیشتری بیاموزند، نام تجاری شما در صدر SERP ها قرار دارد و اطلاعات مورد نیاز را به آنها می دهد.
هرچه بیشتر در استراتژی وبلاگ نویسی سرمایه گذاری کنید، پتانسیل بیشتری برای افزایش آگاهی از برند نه تنها برای سئو بلکه از طریق اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی خواهید داشت.
اگر مصرف کنندگان محتوای شما را دوست داشته باشند، احتمالاً مطالب بیشتری خواهند خواست. این یک راه عالی برای به دست آوردن سرنخ های جدید با مشترک کردن آنها در لیست ایمیل شما است.
در حالی که این می تواند یک تاکتیک عالی برای سرنخ ها باشد، وبلاگ ها قبل از درخواست اطلاعات آنها به ایجاد یک ارتباط کمک می کنند.
اگر آنها تصمیم بگیرند که محتوای شما را در سایت شما بخوانند، یعنی محتوای شما را دوست دارند و می خواهند بیشتر بیاموزند. ارتباط بیشتری با برند شما از طریق محتوای منحصر به فرد و مفید وجود دارد. سپس میتوانید گزینه انتخاب اشتراک را در انتهای وبلاگ یا زمانی که آنها پیمایش میکنند، اضافه کنید تا اطلاعات خود را وارد کرده و به خواندن ادامه دهند.
یکی از اهداف بیشتر بازاریابان محتوا، ادامه ایجاد روابط با مشتریان جدید و فعلی است. وبلاگها محتوای قابل اشتراکگذاری بیشتری نسبت به پستهای محصولات یا خدمات شما برای مصرفکنندگان فراهم میکنند تا با دیگران در رسانههای اجتماعی به اشتراک بگذارند.
این یک راه عالی برای آموزش مشتریان، ارائه نکات یا روشها و ایجاد ارتباط بیشتر با برند شما است. با گذشت زمان، یادآوری آهسته برند خود به مصرف کنندگان از طریق محتوای خود می تواند به تبدیل خوانندگان به مشتریان بلندمدت کمک کند.
علاوه بر این، محتواها می توانند نکات جالبی را به سفر مشتری اضافه کنند و فرصت های مختلفی را برای به اشتراک گذاری محتوای شما ارائه دهند.
در نهایت، مصرف کنندگان را با موضوعاتی که قبلاً به آنها علاقه مند هستند یا می خواهند در مورد آنها بیاموزند درگیر می کند و هیجان بیشتری برای تعامل ایجاد می کند.
مشتری ها زمان کافی برای خواندن وبلاگ را ندارند. بنابراین مهم است که آنچه را که دوست دارند تا آنها را در صفحه نگه دارند پیدا کنید. خود را به جای مشتری قرار دهید و سعی کنید به سوالات آن ها جواب دهید. هدف وبلاگ هم، همین است و می توانند هم برای شما و هم برای مشتری مفید باشند.
به این ترتیب، شما برای تحقیق بیشتر و درک بازار هدف خود وقت گذاشته اید و آنها اطلاعات مورد نیاز خود را دریافت می کنند.
وبلاگ ها همچنین فضایی دعوت کننده برای ارائه نظرات و بازخورد ارائه می دهند. می توانید زمینه های عالی برای بهبود و ایده های جدید برای تعامل وبلاگ پیدا کنید. به عنوان مثال، ممکن است شخصی سؤالی را مطرح کرده باشد، و آن سؤال یک موضوع عالی برای پست وبلاگ دیگری ایجاد کند.
برای الهام گرفتن در آینده، ارتباط با مشتریان و درک نیازهای آنها عالی است.
وبلاگ نویسی در طول سال ها دستخوش تحولات زیادی در استراتژی های بهینه سازی آن و بهترین شیوه های تعامل با خوانندگان شده است. Google Trends نشان می دهد که بازاریابی محتوا و وبلاگ نویسی در برخی مواقع با هم ادغام می شوند، اگرچه تمرکز اکنون روی محتوا به عنوان یک کل تغییر کرده است.
فقط وارد کردن کلمات کلیدی و آنچه فکر می کنید گوگل می خواهد بشنود کافی نیست. همه مطالب باید به صورت ماهرانه و به خوبی طراحی شوند.
وقتی صحبت از وبلاگ ها می شود، مبنایی که باید روی آن تمرکز کرد، کیفیت بر کمیت است. وبلاگ ها را فقط برای تولید آنها تولید نکنید صرفا به این خاطر که ممکن است به دیده شدن برند شما کمک کند. موتورهای جستجو درست مانند وبلاگ ها تکامل یافته اند و در ارزیابی محتوا بهتر هستند.
همچنین، مردم زمانی برای خواندن مطالب طولانی و بی پایان ندارند، جایی که یافتن نکات کلیدی آن دشوار است.
محتوا به عناوین و عناوین فرعی توصیفی و جذاب و همچنین محتوای واضح و مختصر با کلمات کلیدی موثر نیاز دارد. بسیار ارزشمند است که یک موضوع را به طور کامل مورد بحث قرار دهید تا کسی بتواند آن را بفهمد، اما به اصل مطلب نیز بپردازد- بدون حاشیه.
علاوه بر این، ایجاد یک استراتژی محتوای بلندمدت برای اطمینان از اینکه نه تنها به اهداف کلی کسب و کار دست مییابید، بلکه واقعاً به بازار هدف خود رسیده اید، بسیار مهم است.
محتوا همچنان پادشاه است، اما رسانه های اجتماعی اکنون ملکه است. سایتهای رسانههای اجتماعی و فهرستهای کسبوکار متعددی وجود دارد که میتوانید محتوای خود را طراحی کرده و به اشتراک بگذارید. ببینید بازار هدف شما کجا بهتر کار می کند.
شاید فیسبوک یا اینستاگرام باشد، و میتوانید نسخهای ایجاد کنید که وبلاگ را تبلیغ کند و مخاطب را به سایت شما بازگرداند.
همچنین میتوانید فهرستهای کسبوکار یا دایرکتوریهایی را که در آن میتوانید محتوا را به اشتراک بگذارید، مانند GMB بررسی کنید.
درهم آمیختن تصاویر، اینفوگرافیک ها، ویدیوهای کوتاه و سایر محتوای بصری می تواند به تفکیک موضوعات شما کمک کند. همچنین می تواند به شما کمک کند موضوعات را بهتر برجسته کنید، مفاهیم دشوار را توصیف کنید و خوانندگان را درگیر خود نگه دارید.
برای ایجاد دید، تولید محتوای منحصر به فرد و تمرکز بر درگیر نگه داشتن خوانندگان بسیار مهم است. بنابراین توجه کنید که محتوا به درستی ایندکس شود و در میان سایر محتواهای مشابه گم نشود.
توجه کنید که رقبای شما چه کاری انجام می دهند و چه کسانی رتبه های بالای سئو را دارند، این یک قدم تازه برای برندسازی کسب و کارتان است. سپس یک زاویه منحصر بفرد پیدا کنید که بر نیازهای مشتری پاسخ می دهد. این یک نقطه تعادل برای وبلاگ نویسی کسب رتبه های برتر سئو است.