داشتن وب سایت چطور به کسب و کار شما کمک می کند و چه مزایایی برای شما می تواند داشته باشد؟
شاید حتی بپرسید: کسب و کار من تا حالا بدون وب سایت خوب بود حالا چرا باید داشته باشم؟
شما دستگاه هایی دارید که خوب کار می کنند چرا اون ها رو ارتقا می دید؟
اینجا مزایایی را که داشتن وب سایت به کسب و کار شما اضافه می کند، عرض می کنیم:
وب سایت مثل یک بسته بندی کامل است که مهارت ها و تخصص شما را در کمترین زمان به مشتری های احتمالی نشان می دهد، از مدت زمانی که کسب و کارتان را شروع کرده اید تا مزایایی که برای کاربرانتان دارید.
اگر می خواهید از بازاریابی ایمیلی استفاده کنید به این مورد بسیار نیازمندید. داشن ایمیلی با پسوند برند و کسب و کارتان. با یک ایمیل مارک دار، می توانید بازاریابی ایمیلی را شروع کنید، ترافیک را به سایت های آنلاین و آفلاین خود برگردانید و وفاداری مشتری را به برند خود افزایش دهید.
برای جذب مشتری جدید یکی از راه ها این است که در گوگل بیشتر دیده شوید.
موفقیت مداوم در کسب و کار اغلب به توانایی شرکت شما برای جذب مشتریان جدید بستگی دارد. دسترسی به هزاران نفر تنها با استفاده از روش های بازاریابی سنتی مانند پست مستقیم یا تبلیغات چاپی می تواند بسیار گران و غیر قابل اعتماد باشد. آنلاین شدن شما را قادر میکند تا با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید و در عین حال هزینه کمتری برای قرار گرفتن در معرض آن بپردازید. میتوانید نتایج خاص را اندازهگیری کنید.
می توانید با نمایش تصاویر یا ویدئوهایی از محصول و خدمات خود در وب سایت تان به مشتری ها نشان دهید که وقتی با شما کار می کنند چه چیزی به دست می آورند. می توانید از یک وب سایت برای ارائه خدمات بهتر به مشتریان فعلی نیز استفاده کنید. توانایی به روز رسانی اطلاعات کسب و کار، ارتباطات مشتری را بهبود می بخشد و در عین حال زمان را برای تمرکز بر سایر اولویت های تجاری آزاد می کند.
اگر چند نوع محصول دارید می توانید این کارها را در سایت تان انجام دهید:
می توانید سایت خود را در گوگل مپ ثبت کنید تا مشتری ها و علاقمندان، آسان تر شما را پیدا کنند مخصوصا برای مشتریانی که در منطقه شما زندگی نمی کنند.
اگر رقیب های شما آنلاین هستند و شما آنلاین نیستید رقبای شما تعامل بیشتری با مشتری ها دارند.
بیشتر از 59% مردم دنیا آنلاین هستند. این رقم در ایران 89% است، بنابراین اگر آنلاین نباشید برای این دسته نامرئی هستید.
مشتریان شما آنلاین هستند، رقبای شما آنلاین هستند.
اگر مایلید وب سایت داشته باشید یا سوالی در این زمینه دارید با پشتیبان ما تماس بگیرید.
می توانید از اینجا پلن های طراحی سایت داده بنیان چیستا را ملاحظه کنید.
همین طور اگر کسب وکار شما در اینستاگرام یا شبکه های اجتماعی هست و تردید دارید که وب سایت برای شما مناسب هست یا نه، پیشنهاد می کنیم مقاله ما را در مورد وب سایت یا اینستاگرام مطالعه کنید.