بعضی از تکنیک های صنعت روابط عمومی دیجیتال می تواند در صنعت سئو و لینک سازی موثر باشد. مانند:
فرصتی که برای لینک سازی یک کسب و کار پیدا می کنید و به سرعت به آن فرصت در روابط دیجیتال واکنش نشان می دهید، تا در آینده برای کسب و کار شما مفید واقع شود.
این بستگی به این دارد که شخص دیگری(معمولا یک روزنامه نگار یا یک رسانه خبری) مطلبی را منتشر کند که متناسب با تجارتی باشد که با آن کار می کنید.
کار کردن با حوزه ای که اتفاقات زیادی در آن نمی افتد انرژی زیادی از شما می گیرد و نباید انتظار داشته باشید برای شما مفید باشد.
بنابراین از صرف زمان یا منابع زیاد خودداری کنید.
باید برای واکنش مناسب نشان دادن سریع باشید حتی ممکن است توسط کسانی که از شما سریع تر هستند کنار زده شوید.
باید سطح خوبی از اعتماد و استقلال داشته باشید یا اگر استقلال ندارید شریک کاری شما هم سو با شما باشد. هنگام تولید محتوا از بازه های زمانی طولانی اجتناب کنید.
روابط عمومی دیجیتال واکنش گرا یک پروژه کوتاه مدت و واضح است که می تواند سطوح خوبی از لینک ها را همراه داشته باشد و ده ها لینک جذب کنید اما نه صدها لینک(بنابراین در تعدادلینک هایی که جذب می کنید خیلی بلند پرواز نباشید).
اگر خیلی در این زمینه نگرانی دارید، روابط عمومی دیجیتال واکنشی ممکن است برای کسب و کار شما مناسب نباشد یا ارزش آن را نداشته باشد که قبل از استفاده از منابع بسیار زیاد آن را امتحان کنید.
این فرصت ها ممکن است بزرگ نباشد اما مفید خواهند بود.
زمان هایی پیش می آید که یک روزنامه نگار به دنبال اعتبار بیشتری از یک متخصص صنعت است تا به محتوایی که در حال نوشتن است اضافه کند.
توجه به این حوزه ها می تواند به شما کمک کند فرصت هایی را پیدا کنید تا نظری را همراه با نام تجاری یا حتی بهتر از آن، یک لینک ارائه دهند.
هم چنین می تواند فرصتی برای کسب اعتبار در این زمینه و ایجاد رابطه با روزنامه نگاری باشد که ممکن است در آینده مستقیما برای نظرات بیشتر به شما مراجعه کند.
سراغ کسانی بروید که نظرات کارشناسی نسبت به موضوع مورد نظر شما دارند و برای این کار زمان کافی صرف کنید.
برای مشاغل کوچکترممکن است فقط یک نفر مناسب پیدا کنید. کسب و کارهای بزرگتر ممکن است متخصصان مختلفی برای حوزه های مختلف داشته باشند.
کارشناسانی را انتخاب کنید که تخصص بیشتری نسبت به نویسنده محتوا داشته باشند تا نظرات شان در آن موضوع خاص و برجسته شود. البته این نظرات نباید افراطی باشد.
به دنبال روزهایی از سال باشید که با کسب و کار شما مرتبط هستند و توجه نشریه ها را جلب می کنند.
درباره این کسب و کارها و روزها بنویسید و برای مخاطب ارزش آفرینی کنید.
مطالعه مقالات زیر را برای لینک سازی های موثر پیشنهاد می کنیم:
لینکسازی برای کلمات کلیدی پر رقابت