بسته محلی گوگل چیست و چرا برای سئو مهم است؟ بسته محلی گوگل Google Map Pack ابزاری است بسیار از آن استفاده می کنید. وقتی به دنبال یک رستوران جدید هستید؟ بسته محلی گوگل بهترین نقاط نزدیک شما را نشان می دهد. زمانی که به یک لوله کش محلی نیاز دارید، بسته محلی گوگل Google Map Pack ارائه دهندگانی را با بهترین نظرات مشتریان به شما نشان می دهد.
بسته محلی گوگل Google Map Pack مزایای گسترده ای را برای کاربران و مشاغل ارائه می دهد.
به همین دلیل است که بسته محلی گوگل Google Map Pack، برای مشاغلی است که امیدوارند ترافیک آنلاین و محلی بیشتری داشته باشند.
بسته محلی گوگل «Google Map Pack» (یا Google Local Map Pack) بخش برجستهای در نتایج جستجوی محلی گوگل است. این بسته فهرستهای محلی با رتبه برتر را برای مکان یا مکان جستجو نشان میدهد.
در بسته محلی گوگل Google Map Pack، کسبوکارها در کنار موقعیت جغرافیایی، اطلاعات تماس، ساعات کاری و سایر اطلاعات مفید فهرست شدهاند.
کاربران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت، با شماره تماس تماس بگیرند. همچنین می توانند ناوبری گوگل مپ را به مکان فیزیکی کسب و کار ببرند و روی فهرست کلیک کنند.
هنگامی که کاربر یک کسب و کار محلی را جستجو می کند، بسته محلی گوگل به عنوان مجموعه ای از سه یا چند نتیجه گوگل مپ نمایش داده می شود. گوگل نتیجه جستجویی را فراخوانی می کند که الگوریتم آن به عنوان مرتبط ترین نتیجه با جستجوی خود تفسیر می کند.
این نتایج Google Maps معمولاً بالاتر از نتایج جستجوی ارگانیک سنتی نمایش داده میشوند. چون الگوریتم درک میکند که هدف جستجوی کاربر یافتن یک مکان فیزیکی است. بسته محلی گوگل یافتن کسب وکار خاصی را که به دنبال آن هستید آسانتر میکند. بسته نقشه اطلاعات تماس، آدرس، پیوند وبسایت، ساعات کار، قیمت، عکسها، نظرات مشتریان و موارد دیگر را ارائه میکند.
تقریباً از هر 3 جستجوی تلفن همراه، 1 مورد خاص موقعیت مکانی است. کاربران برای جستجوی مشاغل محلی از گوگل استفاده می کنند. در واقع، 99 درصد از مصرف کنندگان مورد بررسی توسط Brightlocal از اینترنت برای یافتن مشاغل محلی در سال گذشته استفاده کردند. با در نظر گرفتن این موضوع، بهینه سازی برای بسته محلی گوگل یکی از بهترین استراتژی های سئو محلی است که مشاغل می توانند برای هدایت ترافیک محلی از آن استفاده کنند. این کار با ایجاد یک لیست آنلاین و وب سایت و سپس بهینه سازی برای عبارات جستجویی که مخاطبان هدف شما برای یافتن مشاغلی مانند شما استفاده می کنند، شروع می شود.
بسته محلی گوگل همچنین مزایای نمایش نظرات مشتریان را به همراه دارد. با توجه به اینکه 94٪ از مصرف کنندگان می گویند نظرات مثبت آنها را بیشتر به استفاده از یک تجارت افزایش می دهد، این ویژگی است که مشاغل باید در نظر بگیرند.
بسته محلی گوگل Google Map Pack جایگاه اصلی را در نتایج جستجوی محلی دارد. این یک مکان مهم برای مشاغل است، زیرا رتبه شماره 1 بالاترین نرخ کلیک را در بین تمام لیست ها دریافت می کند. برای کسب رتبه بالا در بسته نقشه، کسب و کارها اغلب نیاز به استفاده از استراتژی های SEO محلی دارند.
بسته محلی برای سئو مهم است زیرا در صورت بهینه سازی صحیح می تواند محرک قابل توجهی برای ترافیک ارگانیک باشد.
هدف Google Maps این است که کاربران بتوانند کسب و کاری را که در جستجوی محلی به دنبال آن هستند، آسانتر پیدا کنند و با آن تعامل داشته باشند.
Google Maps طیف وسیعی از ویژگیها را برای کسبوکارها و مصرفکنندگان ارائه میکند که بیشتر آنها تجربه کاربری بهتری را ارائه میکنند.
بسیاری از ویژگیهای بیشتر در فهرست کامل نمایه کسب وکار گوگل گنجانده شدهاند، از جمله پیوند وبسایت، شماره تلفن، عکسها، زمانهای محبوب، مسیرها، نظرات مشتریان و موارد دیگر. علاوه بر این، کاربران میتوانند برای بهروزرسانی فهرستها و افزودن اطلاعات اضافی در Google Maps مشارکت کنند.
هیچ راه واحد و تضمینی برای رتبه بندی در بسته گوگل مپ Google Map Pack وجود ندارد.
در عوض، رتبه بندی در بسته نقشه به ترکیبی از استراتژی های سئو محلی برای بهبود رتبه محلی نیاز دارد.
اولین قدم ایجاد یا ادعای فهرست نمایه کسب و کار Google شما است. این ممکن است شامل جستجو و «ادعا کردن» یک فهرست تجاری موجود یا ایجاد یک فهرست کاملاً جدید برای کسب و کار شما باشد. نمایه کسب و کار Google یک پلت فرم رایگان است که به شما امکان می دهد اطلاعات کسب و کار خود را به نمایش بگذارید و اساساً در بسته نقشه رتبه بندی کنید. با این حال، رتبه شما به میزان بهینه سازی لیست شما، تعداد نظرات مثبت مشتریان، میزان بهینه سازی وب سایت شما و عوامل مختلف بستگی دارد.
پس از ایجاد یا ادعای فهرست خود، می توانید با پیروی از بهترین شیوه های سئوی محلی، بهینه سازی نقشه های گوگل را آغاز کنید.
برای بهینه سازی فهرست خود، باید تا حد امکان اطلاعات کسب و کار خود را پر کنید.
این به این معنی است که آدرس، شماره تلفن، ساعات کار، پیوند وب سایت، توضیحات کسب و کار، برچسب ها، عکس ها و همه «ویژگی های» ذکر شده در بالا را اضافه کنید. علاوه بر این، چند ویژگی وجود دارد که عوامل مهم رتبه بندی برای کسب و کار شما هستند، مانند تعداد و کیفیت نظرات و استفاده از کلمه کلیدی. خود گوگل منابع زیادی را برای کمک به پر کردن لیست خود ارائه می دهد.
هنگامی که فهرست نقشه های گوگل خود را ایجاد کردید، می توانید نقشه را در صفحه تماس (یا صفحه مشابه) در وب سایت خود جاسازی کنید. داشتن نقشه برای کسب و کار شما می تواند یافتن و پیمایش مکان فیزیکی شما را برای کاربران آسان تر کند.
همچنین، بهینه سازی وب سایت خود برای سئوی محلی می تواند به شما کمک کند تا در نتایج جستجوی ارگانیک محلی رتبه بندی کنید. سئوی محلی ممکن است به افزایش لیست های Map Pack محلی و رتبه بندی ارگانیک شما کمک کند. این به کاربران فرصت های متعددی می دهد تا کسب و کار شما را پیش از رقبای شما پیدا کنند
بسته محلی گوگل به کاربران کمک میکند تا کسب وکارهای مرتبط را پیدا کنند و به راحتی اطلاعات تماس را برای سفرهای محلی مورد علاقهشان پیدا کنند. اگر صاحب کسبوکار هستید، بهینهسازی برای Google Map Pack یکی از راههای کلیدی برای افزایش ترافیک محلی و آنلاین است.
سئوی محلی روش اولیه ای است که برای بهینه سازی بسته نقشه استفاده می شود، اما شامل استراتژی های مختلفی است. اول بهینه سازی نمایه کسب و کار گوگل است که راه اصلی برای قرار دادن لیست شماست.
استراتژی های دیگر برای بهینه سازی لیست شما برای کلمات کلیدی، به دست آوردن نظرات بیشتر و در نهایت رتبه بالاتر از رقبای محلی شما استفاده می شود.