اگر استراتژی برای ایجاد محتوای جذاب برای شرکت های حقوقی ندارید، این نکات مفید بازاریابی محتوا را بررسی کنید. علامت گذاری محتوا برای استراتژی هر کسب و کاری برای به دست آوردن مشتریان جدید و ایجاد اعتبار برای برند ضروری است.
قسمت سخت این است که ایجاد محتوای مهیج و جذاب برای زمینه هایی در یک خط کاری جدی تر می تواند چالش برانگیز باشد. اما، پیدا کردن بهترین راه برای طنیناندازی و الهام بخشیدن به مشتریان بالقوه برای دستیابی به تماس، نیازی به فرآیند دشواری ندارد. در عوض، می توانید چند قدم ساده برای بهبود استراتژی بازاریابی محتوای خود بردارید. زمان آن فرا رسیده است که بازاریابان محتوا نگاه خود را به ایجاد محتوا برای یک جایگاه “خسته کننده” دوباره ابداع کنند.
بازاریابی محتوا فرصت های زیادی را برای تفکر خارج از چارچوب و تعامل با مخاطبان هدف ارائه می دهد. در حالی که بسیاری از جنبههای بازاریابی دیجیتال و بهینهسازی موتور جستجو (SEO) میتواند بسیار فنی باشد، محتوای وب فضایی را برای خلاقیت و صحبت با مخاطبان در سطح عمیقتری فراهم میکند. متأسفانه، این یک فرصت از دست رفته برای بسیاری از بازاریابان است که هدفشان تمرکز بر دستاوردهای فنی بازاریابی محتوا است.
به عبارت دیگر، گاهی اوقات آنها این نکته را از دست میدهند: این محتوا برای رسیدن به مخاطبان مشتری شما و طنیناندازی با آنها است. هدف نهایی این است که با ایجاد محتوایی که افراد را به وب سایت خود بازگرداند و آنها را ترغیب کند تا با شرکت حقوقی تماس بگیرند، به مشتری خود کمک کنید تا درآمد بیشتری کسب کند. کلیشه این است که بازاریابی برای یک جایگاه “خسته کننده” اغلب تبدیل به یک پیشگویی خودپرداخت کننده می شود. بازاریابان انتظار “خسته کننده” دارند، بنابراین آنها “خسته کننده” تولید می کنند. این به خوبی به کسب و کار یا مشتریان شما خدمت نمی کند.
اکنون زمان آن فرا رسیده است که بازاریابان و متخصصان سئو دیدگاه خود را در مورد بازاریابی محتوا برای شرکت های حقوقی تغییر دهند و چشمان خود را به نحوه کمک محتوای خلاقانه به مشتریان خود باز کنند.
اگر فقط با فکر کردن به مزایای فنی وارد بازاریابی محتوا شوید، فقط یک تکه از این پازل را می بینید.
محتوای باکیفیت، خلاقانه، معتبر و تبدیل پسند، درها را به روی پیوندها و رتبهبندیها باز میکند و میتواند به روشهای دیگر (مشکلات مهمتر) به مشتریان شما خدمت کند.
بازاریابی محتوای موثر می تواند:
توجه به این احتمالات بازاریابی محتوا را به روشی جدید و قابل ربط چارچوب بندی می کند. علاوه بر این، فرصتهایی را باز میکند که ممکن است بازاریابان در ابتدا در استراتژی خود نسبت به آن بیاعتنا بوده باشند.
بازاریابی محتوا فقط مربوط به الگوریتم نیست. در عوض، این در مورد ایجاد روابط جدید (حرفه ای، فنی یا غیره) با مشتریان شما است. این می تواند به معنای ایجاد محتوایی باشد که:
تمرکز روی KPI ها فقط شما را به این نتیجه می رساند. درعوض، خارج از چارچوب معمول بازاریابی محتوا فکر کنید و به خلاقیتی که محتوای ساخته شده برای دستاوردهای ارتباطی و فنی را شکل می دهد، دست خواهید یافت.
دیگر خبری از پست های وبلاگ خسته کننده نیست. راه های خلاقانه تری برای افزایش آگاهی از برند، ایجاد پیوندها و ایجاد فرصت های بیشتر برای مشتریان قانونی شما وجود دارد. در زیر سه استراتژی نوآورانه برای ایجاد محتوای معتبر و خوشحال کننده برای شرکت های حقوقی آورده شده است.
مخاطب خود را بشناسید. به جای ایجاد یک شبکه گسترده هنگام ایجاد محتوا، بهترین مسیر ایجاد قطعاتی است که به هر مرحله از سفر مشتری مربوط می شود. تحقیق در مورد جمعیتشناسی پایگاه مشتری و دنبالکنندگان موجود در میان پلتفرمها و فهرستهای آنلاین آنها بسیار مهم است.
تجزیه اطلاعات جمعیتی، بررسی نظرات، و یافتن محتوایی که عملکرد بالایی داشته است، میتواند بینشی در مورد نحوه برخورد شما با مشتریان در هر مرحله از سفر مشتری به شما بدهد.
سفر مشتری شامل چندین مرحله است: مراحل کشف، پرورش، خرید و حفظ. و رویکردی که در محتوای خود استفاده می کنید برای هر مرحله متفاوت است. در حالت ایده آل، شما محتوایی ایجاد می کنید که در هر مرحله با مخاطبان مشتری خود طنین انداز می شود.
در غیر این صورت به عنوان مرحله “جمع آوری اطلاعات” شناخته می شود، مشتریان بالقوه در این مرحله متوجه چیزی می شوند که توجه آنها را جلب می کند و فعالانه به دنبال اطلاعات بیشتر هستند. این می تواند فرصتی برای ایجاد محتوای جذاب، تفکربرانگیز یا احساسی باشد. این محتوا باید هدف کاربر را برآورده کند و او را تشویق به توجه کند. برای مثال، اگر موکل شما قانون خانواده را رعایت میکند، ممکن است بخواهید محتوایی مانند «3 راه برای اینکه به شریکتان بگویید در حال بررسی طلاق است» یا «پذیرفتن یا عدم پذیرش: 3 خانواده داستانهای خود را به اشتراک میگذارند» ایجاد کنید.
این مثالها چشمنواز و مرتبط با موضوع هستند، اما خواننده را با اطلاعات بیش از حد در عنوان غرق نمیکنند. به عبارت دیگر، به آنها اجازه میدهد بفهمند که مبارزات آنها را درک میکنید و میتوانید به زبان آنها صحبت کنید.
سپس، این محتوا را می توان در تبلیغات، رسانه های اجتماعی یا انجمن های آنلاین پخش کرد تا در مقابل افراد مناسب قرار گیرد.
افرادی که در مرحله پرورش هستند قبلاً به نوعی با برند مشتری شما تعامل داشته اند اما ممکن است آماده خرید نباشند. شاید زمان مناسبی نباشد، بودجه وجود نداشته باشد یا به اطلاعات بیشتری نیاز داشته باشند. این فرصت های بیشتری را برای تعامل نشان می دهد. این زمان بسیار خوبی برای انجام تحقیقات بازار است تا مشخص شود مخاطبان مشتری شما با چه چیزی بیشترین مشکل را دارند و چه عواملی در فرآیند خرید آنها تعیین کننده هستند.
اغلب، شما باید از طریق فهرست ایمیل یا ابزار تولید سرنخ با این افراد تماس بگیرید. شما می توانید انتخاب کنید که یک تبلیغ بازاریابی مجدد یا یک کمپین ایمیلی اجرا کنید. محتوایی ایجاد کنید که احساس ارتباط آنها با برند را تقویت کند. پرداختن به ترسهای مربوط به هزینه، قابل اعتماد بودن، تخصص یا سایر نگرانیهایی که در تحقیقات خود از طریق محتوای تولید شده کشف میکنید، میتواند تأثیری ماندگار داشته باشد.
سرنخ های شما آماده خرید هستند، پس چگونه آنها را به آنجا برسانید؟ ممکن است کمی اصرار لازم باشد. اینجا جایی است که بازاریابان به طور کلی بر روی جذابیت قرار میگیرند – و منظور من از جذابیت، دعوت به عمل است. به قدم بعدی که مشتری بالقوه باید بردارد فکر کنید. به عنوان مثال، پیوندهای داخلی را اضافه کنید که می توانند روی آنها کلیک کنند تا به خدمات یا صفحات تماس شما هدایت شوند. همچنین بسیار مهم است که مشتری شما در این زمان برای دریافت سوالات در دسترس باشد زیرا این می تواند آخرین مرحله قبل از تعهد باشد.
همچنین باید اطلاعات عمیق تر و بی طرف تر از برند ارائه دهید. توصیفات یا مطالعات موردی باعث می شود مردم احساس کنند که برند مشتری شما بهترین گزینه برای آنهاست. ممکن است بخواهید محتوایی را منتشر کنید که مشتری شما را از رقبایشان متمایز کند.
شما می توانید این کار را از طریق پست کردن مهمان استراتژیک انجام دهید:
بنابراین، مشتری قانونی شما یک مشتری جدید بسته است – حالا چه؟ در زمینه حقوقی، ممکن است به نظر برسد که پس از پایان رابطه وکیل و موکل، همه چیز تمام شده است. با این حال، همیشه این احتمال وجود دارد که این مشتری ممکن است در آینده در مورد مسائل حقوقی به کمک نیاز داشته باشد – یا بتواند دوست یا خویشاوند را به روش خود معرفی کند. این مخاطبین باید از طریق فهرست ایمیل یا CMS برای تماس بعدی در دسترس باشند. به این ترتیب، آنها می توانند محتوایی را ارسال کنند که آگاهی از برند و وفاداری را برای مشتریان خود حفظ کند.
یکی از گزینه ها ارسال یک ایمیل پس از پایان نامزدی است. این می تواند برای تشکر از آنها برای کسب و کارشان، درخواست بررسی و ترغیب آنها به دنبال کردن مشتری شما در رسانه های اجتماعی باشد. سپس، می توانید یک کمپین ایمیل مداوم از نکات حقوقی، رویدادها، تبلیغات و موارد دیگر را اجرا کنید.
همه ما مقالات پرطرفدار را در رسانه های اجتماعی دیده ایم. هر چقدر هم که آزاردهنده به نظر می رسند، درسی وجود دارد که می توان از آن در بازاریابی محتوا استفاده کرد.
کاربران محتوایی را دوست دارند که جذاب باشد، الهام بخش واکنش احساسی باشد یا بحث برانگیز باشد. آنها همچنین دوست دارند در مورد آنچه در حال وقوع است به روز بمانند و با ایجاد محتوای به موقع و جذاب، می توانید این کار را بدون ایجاد طعمه کلیک انجام دهید. در اینجا چگونه است:
بهترین راه برای دریافت محتوا در مقابل دیدگان درست، ایجاد محتوای به موقع و مرتبط است. آیا رویدادی در حال حاضر وجود دارد که در رسانه های اجتماعی در حال پخش شدن باشد؟ دیدگاه یک وکیل را در مورد موضوع ارائه دهید. سلبریتی ها طلاق می گیرند؟ 10 مزیت اصلی داشتن پیش عروسی را بیان کنید. با ایجاد محتوای به موقع یا پاسخ به روندهای فعلی، می توانید از ایجاد گردش سریع و قابلیت اشتراک گذاری مطمئن باشید.
محتوای دارای عنصر انسانی تضمین می کند که با مخاطب طنین انداز می شود و آنها را برای تعامل ترغیب می کند. محتوای مناسب آنها را وادار می کند که کلیک کنند، فکر کنند و به اشتراک بگذارند. یا با مشتری خود تماس بگیرید.
نحوه تعامل کاربران با محتوا دائما در حال تغییر است.
مردم به طور فزاینده ای به دنبال محتوایی هستند که آنها را سرگرم کند، آنها را به فکر وادار کند یا احساس گرما و مبهم کنند. حوزه حقوقی به ویژه در ایجاد محتوای غیرفعال که مخاطبان خود را در مورد یک موضوع آگاه می کند، مقصر است. در حالی که این می تواند برای SEO خوب باشد، به خصوص برای تبدیل خوب نیست. ایجاد محتوا بر اساس دانش کاربردی متفاوت است. معمولاً:
به عنوان مثال، یک پست وبلاگ با عنوان “3 اتفاقی که هنگام دریافت DUI رخ می دهد” برای اطلاع رسانی است. با این حال، یک قطعه محتوای بهتر برای الهام بخشیدن به کاربران برای تبدیل ممکن است این باشد که «DUI دارید؟ این چیزی است که شما باید بدانید.”
این محتوا ممکن است نشان دهد که کاربر برای یک پرونده DUI چه کاری باید انجام دهد، مانند استخدام وکیل یا نکاتی برای غلبه بر شرمندگی یک DUI.
قطعاتی مانند این می توانند به دستیابی به چندین هدف در یک زمان کمک کنند. این می تواند مشتریان بالقوه را تشویق کند که به شرکت حقوقی اعتماد کنند و آنها را همدل ببینند و در عین حال آنها را از اقداماتی که باید بردارند آگاه کنند.
این نوع محتوا به جای پاسخگویی به سوالات جستجوی کسانی که به دنبال اطلاعات بیشتر در مورد DUI هستند، برای جذب مخاطب خاص بسیار عالی است. همچنین امکان ترکیب ابزارها، نمودارها و اینفوگرافیک های جالب برای افزایش تعامل وجود دارد. ترکیب گرافیک های جذاب بصری می تواند به تجزیه محتوا و جذب بهتر خواننده کمک کند. آنچه در اینجا مهم است این است که خوانندگان را با اطلاعات بیش از حد به یکباره غرق نکنید. اگر متوجه شدید که یک قطعه اطلاعات زیادی دارد، به راحتی آن را به یک سری پست تقسیم کنید. وقتی دانش عملی ارائه میدهید، به خوانندگان استقلال میدهید و آزادی انتخاب را در دستان آنها قرار میدهید.
علاوه بر این، آنها به شما به عنوان متخصص اعتماد خواهند کرد زیرا اطلاعات ارزشمندی را ارائه می دهید، اما تحت فشار یک فروش سخت قرار نخواهید داشت.
شرکتهای حقوقی از بازاریابی محتوا سود زیادی دارند، مانند جذب مشتریان جدید، افزایش ترافیک وبسایت، و ساختن خود به عنوان مرجعی برای مشاوره حقوقی در جوامع خود.
با فکر کردن به سفر مشتری و تغییر به سمت ایجاد محتوایی که با مخاطبان هدف آنها طنین انداز شود، بازاریابان محتوا می توانند راه تعامل شرکت های حقوقی با مشتریان را تغییر دهند. تولید محتوای باکیفیت، به خوبی تحقیق شده و جالب به شرکت ها کمک می کند تا به اهداف خود برسند و قطعات ارزشمندی را برای تبلیغ در چندین پلتفرم ایجاد کنند. هنگامی که بازاریابان به موضوعات و محتوای به موقعی که افراد می توانند با آنها ارتباط برقرار کنند تغییر می کنند، نتایج بهتری را مشاهده می کنند که افراد را مورد علاقه قرار می دهد و به حضور سئو آنها کمک می کند.
پیشنهادهای ما: